Vomaz Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 moro=) noen planer el? bare pendebil ? =) moro med vento uansnett,drømmer litt om bora å jeg,ganske lik vento igrunn=) Jag gassar tills det rasar:win har ingen planer for den egentlig.. kjempe grei pendlebil, BILLIG å kjøre, har enda ikke hadd den over 0,6 på mila, har fikset litt småtteri, og den bruker ikke olje etter at jeg fikk skiftet det ødelagte "lokket til veivhusventilasjonen.. og det står ca 30000km på telleren :) her er noen nyere bilder... man ser IC'n nede i venstre side tenkte å skifte noen rør her, men dette fungerer foreløpi Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 d som er så morro med vento er at d er ingen som er likens;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Da har jeg endelig fått byttet til Golf-front :) Syns det vart ganske bra selv. Men kunne sikkert jobbet litt til med passformen :) Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Da har jeg endelig fått byttet til Golf-front :)Syns det vart ganske bra selv. Men kunne sikkert jobbet litt til med passformen :) naais=) fikse baaadlook nuh a? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 naais=) fikse baaadlook nuh a? =) Hehe. Har tenkt å sveise en etter hvert. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Lovet å legge ut noen bilder etter senkingen, selvom responsen ikke var å ta å føle på etter det ikke ble justerbart. Uansett her er noen bilder og litt info. Bil: - Vw Vento 1,6 GL+ 97 modell - 133 000 km på telleren - Komplett servicehefte - 4x el vinduer - 4x Airbag - El soltak - Termotronic Div utstyr: - Garmin Nüvi 200 Navi - Planet Audio VX6005 forsterker - Noen forferdelig dårlige Proson (netthandelen) høytalere, som snart byttes i Pioneer TS-A172C/Hertz DSK 165 - Weitec Ultra GT senkesett 40/40mm - FK BLinklyssett/tåkelys - Eksoshale fra Biltema:) Planer: -Nye høytalere -VR6 lippe -Grillspoiler Kommentarer mottas med takk. Bilder: http://s223.photobucket.com/albums/dd316/erasmussen1/?action=view¤t=SL700789.jpg http://s223.photobucket.com/albums/dd316/erasmussen1/?action=view¤t=SL700788.jpg http://s223.photobucket.com/albums/dd316/erasmussen1/?action=view¤t=SL700519.jpg Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Sommerfelgene er forresten 7,5x17" et 35 med 205/40-17 dekk Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 er denj senka på bildan her? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 er denj senka på bildan her? Ja den er faktisk det, foruten bildet av sommerfelgene selvsagt. Den ble ikke veldig lav av 40/40 senk, men har bare kjørt med det noen få km en ukes tid så fjærene setter seg nok litt mer etterhvert ifølge han som monterte. At den kunne vært lavere, ja, men samtidig greit å kunne forsere ting helt normalt samtidig som den er mye stivere og bedre å kjøre. Skal gjerne ikke så mye til når de gamle støtdemperene kunne skyves inn for hånd og ikke kom ut igjen....... 60/40 (eller justerbart som dere sa)hadde kanskje vært mer ideelt for utseende sånn sett i ettertid, men har ikke noe sånn fanatisk holdning til at den må være kjempelav. Men må innrømme at jeg hadde forventet at den skulle vært litt lavere. Jeg lærer "the hard way" kan du si:) Senkeskåler foran vurderes fortløpende...... Mvh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ja den er faktisk det, foruten bildet av sommerfelgene selvsagt. Den ble ikke veldig lav av 40/40 senk, men har bare kjørt med det noen få km en ukes tid så fjærene setter seg nok litt mer etterhvert ifølge han som monterte. At den kunne vært lavere, ja, men samtidig greit å kunne forsere ting helt normalt samtidig som den er mye stivere og bedre å kjøre. Skal gjerne ikke så mye til når de gamle støtdemperene kunne skyves inn for hånd og ikke kom ut igjen....... 60/40 (eller justerbart som dere sa)hadde kanskje vært mer ideelt for utseende sånn sett i ettertid, men har ikke noe sånn fanatisk holdning til at den må være kjempelav. Men må innrømme at jeg hadde forventet at den skulle vært litt lavere. Jeg lærer "the hard way" kan du si:) Senkeskåler foran vurderes fortløpende...... Mvh Erik hehe;) 40/40 senk blir fort litt for lite på vento ja;). har 60/40 på min vento, men har kappa 3 runder på fjøra framme, ble nå så inni hampen stiv ,men ikke mye laver....Så JUSTERBART senkesett er bestillt;) men fin bil dette;) elsker farger på den;) lykke til rassa:thumb Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hehe;) 40/40 senk blir fort litt for lite på vento ja;). har 60/40 på min vento, men har kappa 3 runder på fjøra framme, ble nå så inni hampen stiv ,men ikke mye laver....Så JUSTERBART senkesett er bestillt;) men fin bil dette;) elsker farger på den;) lykke til rassa:thumb Takk for det:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Ja den er faktisk det, foruten bildet av sommerfelgene selvsagt. Den ble ikke veldig lav av 40/40 senk, men har bare kjørt med det noen få km en ukes tid så fjærene setter seg nok litt mer etterhvert ifølge han som monterte. At den kunne vært lavere, ja, men samtidig greit å kunne forsere ting helt normalt samtidig som den er mye stivere og bedre å kjøre. Skal gjerne ikke så mye til når de gamle støtdemperene kunne skyves inn for hånd og ikke kom ut igjen....... 60/40 (eller justerbart som dere sa)hadde kanskje vært mer ideelt for utseende sånn sett i ettertid, men har ikke noe sånn fanatisk holdning til at den må være kjempelav. Men må innrømme at jeg hadde forventet at den skulle vært litt lavere. Jeg lærer "the hard way" kan du si:) Senkeskåler foran vurderes fortløpende...... Mvh Erik yes sku hatt litt mer senk frem iallefall=) men har senkeskåler til deg vist du er int=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 yes sku hatt litt mer senk frem iallefall=) men har senkeskåler til deg vist du er int=) Ja, jeg vurderer det sterkt. Men har samtidig et ønske om angeleyes med svart bakgrunn, og fant noen FK lykter til 1400kr på ebay. Mye som frister:) Men ang senkeskåler, ser det varierer ganske mye i pris på de senkeskålene. Hva ligger i prisforskjellen? Kvalitet eller bare forskjell på prosentvis profitt hos forhandlerene? Fikk tilbud i dag fra autospar på 316kr+frakt. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Ja, jeg vurderer det sterkt. Men har samtidig et ønske om angeleyes med svart bakgrunn, og fant noen FK lykter til 1400kr på ebay. Mye som frister:) Men ang senkeskåler, ser det varierer ganske mye i pris på de senkeskålene. Hva ligger i prisforskjellen? Kvalitet eller bare forskjell på prosentvis profitt hos forhandlerene? Fikk tilbud i dag fra autospar på 316kr+frakt. oka=) handla mine der jeg å tror jeg,kan få dem for 150kr=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 må vel legge ut et bilde og lit info om skuta mi da;) er en 1996mod vw vento gl 1,6 "Granlux" Km 222000;) dette er gjort: -Clean front og bakfanger. -16"dotz felger med maragoni zeta linea dekk 205/45-16;) -soting å div spakkling og fixing av klokkeholdere i bilen. har også skiftet div slitedeler: -hjullager -bærebruer -coil -regreim -olje,filter+++++++++ Videre planer: -nye lykter foran. -justerbart senkesett - heil lakkere bilen i hvit eller svart matt? (usikker) -Nytt intriør ++++++ sånn var den da jeg kjøpte den;) sånn ser den ut i dag;) IMG]http://i236.photobucket.com/albums/ff62/ventogl/ventofrombehinde050033.jpg[/img] og m3 speila skal BORT ja;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg