Gå til innhold

legg ut bilder å info om din vento her=)

Ranger emnet

theopelking

Anbefalte innlegg

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oka=) handla mine der jeg å tror jeg,kan få dem for 150kr=)

I helgen var jeg inne i Bergen sentrum, og tok nedi ikke mindre en 2 ganger slik den er nå:). Så avventer evt senkeskåler foreløpig. Men takk for tilbudet theopelking ( du burde jo nesten byttet nick om mulig:))

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- heil lakkere bilen i hvit eller svart matt? (usikker)

Tror jeg personlig ville droppet matt lakk.. Hvis du ønsker hvit lakk, ville jeg anbefalt lakk med perlemoreffekt ala Volvo C30/lamborghini Gallardo. Mye tøffere! Evt kan barentsblå met som nye Volvo s80 leveres i vært tødt, selvom den kanskje blir litt anonym da.

Ellers en pen bil. Tøffe felger:)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen var jeg inne i Bergen sentrum, og tok nedi ikke mindre en 2 ganger slik den er nå:). Så avventer evt senkeskåler foreløpig. Men takk for tilbudet theopelking ( du burde jo nesten byttet nick om mulig:))

okeey=) hehe jah skulle ha fått gjort det nuh jha=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg personlig ville droppet matt lakk.. Hvis du ønsker hvit lakk, ville jeg anbefalt lakk med perlemoreffekt ala Volvo C30/lamborghini Gallardo. Mye tøffere! Evt kan barentsblå met som nye Volvo s80 leveres i vært tødt, selvom den kanskje blir litt anonym da.

Ellers en pen bil. Tøffe felger:)

perlemor hvitt er sikkert fint det;) den som lever den får se;)

følg med på vento forumet, kommer en tråd om bilen min, ut på nyåret;) for alt jeg vet så kan d hende den blir taxi gul;););), men takker for innspill på fargen, Alt kan skje;)

bilen er vel ikke så fin nå da men;( mye jobb igjenn her....

tenkt på matt hvit bil med svarte, hjulbuer,spoiler,panser,lister,felger, lykter;)

d hadde vert naiiis vettu;)

-MartaRacing-

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...