Ghost. Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Rassa det var veldig fin vento =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 og m3 speila skal BORT ja;) Takk :) De er så j.... stygge Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 oka=) handla mine der jeg å tror jeg,kan få dem for 150kr=) I helgen var jeg inne i Bergen sentrum, og tok nedi ikke mindre en 2 ganger slik den er nå:). Så avventer evt senkeskåler foreløpig. Men takk for tilbudet theopelking ( du burde jo nesten byttet nick om mulig:)) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Rassa det var veldig fin vento =) Takk for det:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Takk :) De er så j.... stygge noen som har orginale speil da??? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 - heil lakkere bilen i hvit eller svart matt? (usikker) Tror jeg personlig ville droppet matt lakk.. Hvis du ønsker hvit lakk, ville jeg anbefalt lakk med perlemoreffekt ala Volvo C30/lamborghini Gallardo. Mye tøffere! Evt kan barentsblå met som nye Volvo s80 leveres i vært tødt, selvom den kanskje blir litt anonym da. Ellers en pen bil. Tøffe felger:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 I helgen var jeg inne i Bergen sentrum, og tok nedi ikke mindre en 2 ganger slik den er nå:). Så avventer evt senkeskåler foreløpig. Men takk for tilbudet theopelking ( du burde jo nesten byttet nick om mulig:)) okeey=) hehe jah skulle ha fått gjort det nuh jha=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Tror jeg personlig ville droppet matt lakk.. Hvis du ønsker hvit lakk, ville jeg anbefalt lakk med perlemoreffekt ala Volvo C30/lamborghini Gallardo. Mye tøffere! Evt kan barentsblå met som nye Volvo s80 leveres i vært tødt, selvom den kanskje blir litt anonym da. Ellers en pen bil. Tøffe felger:) perlemor hvitt er sikkert fint det;) den som lever den får se;) følg med på vento forumet, kommer en tråd om bilen min, ut på nyåret;) for alt jeg vet så kan d hende den blir taxi gul;););), men takker for innspill på fargen, Alt kan skje;) bilen er vel ikke så fin nå da men;( mye jobb igjenn her.... tenkt på matt hvit bil med svarte, hjulbuer,spoiler,panser,lister,felger, lykter;) d hadde vert naiiis vettu;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 prøvde og finne bilder av bilen til Vento fan(atic) men ser ut som de er slettet, noen som har de? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 noe sånnt jeg har lyst på;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 bilen er vel ikke så fin nå da men;( mye jobb igjenn her.... Så gjennom fingrene på manglende lakk her og der, og tok utgangpunkt i at du skal lakkere den;) Anbefaller sterkt perlemor metallic! Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Så gjennom fingrene på manglende lakk her og der, og tok utgangpunkt i at du skal lakkere den;) Anbefaller sterkt perlemor metallic! hehe;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 ingen som har en org frontfanger liggan til vento el 3er golf a? som dåkker ska sell? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 ingen som har en org frontfanger liggan til vento el 3er golf a? som dåkker ska sell? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 ingen som har en org frontfanger liggan til vento el 3er golf a? som dåkker ska sell? Krasjet, eller går du orginal igjen? Har førøvrig bare den som står på bilen:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg