ventovr6 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 ingen som har en org frontfanger liggan til vento el 3er golf a? som dåkker ska sell? leter etter d samme;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Krasjet, eller går du orginal igjen? Har førøvrig bare den som står på bilen:) har ikke krasja enda men er så umulig når det er snø å sånn,tenker litt på å bare ha org front å ei leppe te sommern å shuu=) men kauk ut vist duh kommer over noe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 leter etter d samme;) kauk ut vist duh kommer over noe ekstra da=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 kauk ut vist duh kommer over noe ekstra da=) jepp, du å;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 yes=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 har ikke krasja enda men er så umulig når det er snø å sånn,tenker litt på å bare ha org front å ei leppe te sommern å shuu=) men kauk ut vist duh kommer over noe Will do:hello: Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 ingen som skal selge sin vento her da? =) el vet om nånn fine tilsalgs=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Vurderer å selge min til sommeren, men ikke helt avklart enda:). Den er hvertfall godt tatt vare på selvom den mangler justerbart senkesett. Sjekket ut de 16 ventoene som lå på finn.no, uten å finne noe spesielt. Skal du kjøpe en helt orginal bil eller? Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 okey,neeis brodern som sku ha seg bil shu=)er vell mest i litt styla bil jah,kikka på autodb å finn jeg og men lite brukbart egentli jah Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Her er da min Vento. En 93 modell gtd. Er senket 110mm , orginle fangere, vr6 leppe, emblemfri grill og grillist. Frontfangeren er cleanet så den har ikke hullene til blink og bremselys. Hjula som står på er 7.5x16 og 9x16 et15 keskin kt4 felger. Dekka bak er 215/40-16. På bildene er dekka forran også samme dim. men er nå byttet i 195/40-16 for og kunne senke mere og subbe mindre :-) På motoren er dieselpumpa stillt opp, turbotrykk på 1 bar , effektanlegg og filter. Har en intercooler som skal monteres snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_Primera Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Vel.. etter å ha titta innom her en del ganger.. så kan jeg vel kanskje legge ut bilder av min egen vento.. ^^. Dette er en 97 mod. 1.6 GL. Har stort sett bare konsentrert meg om det utvendige. Den har også fått et green-filter, og jeg har liggende et coilover-kit som skal på til våren.. *gleeede seg* Siter 97 VW Vento 1.6 GL 91 Nissan Primera 2.0 LX (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Her er da min Vento.En 93 modell gtd. Er senket 110mm , orginle fangere, vr6 leppe, emblemfri grill og grillist. Frontfangeren er cleanet så den har ikke hullene til blink og bremselys. Hjula som står på er 7.5x16 og 9x16 et15 keskin kt4 felger. Dekka bak er 215/40-16. På bildene er dekka forran også samme dim. men er nå byttet i 195/40-16 for og kunne senke mere og subbe mindre :-) På motoren er dieselpumpa stillt opp, turbotrykk på 1 bar , effektanlegg og filter. Har en intercooler som skal monteres snart. har du org turbo å den tdk motoren, tåler motoren allefall 2,5 bar i turbo trykk.. faktisk.. veit en som har en sånn en å han har kjørt 60 000 nå på 2,5 i turbo trykk.. da blir d rått.. Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 har du org turbo å den tdk motoren, tåler motoren allefall 2,5 bar i turbo trykk.. faktisk.. veit en som har en sånn en å han har kjørt 60 000 nå på 2,5 i turbo trykk.. da blir d rått.. Heter gtd min. Vet ikke hva som er forskjellen på dem, men trodde tdk'en var en 75 hk og gtd'en var 90hk, eller er eg helt på jordet her? Har ikke hatt bilen så lenge , så har ikke fått tid til og satt meg så veldig inn i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Her er da min Vento.En 93 modell gtd. Er senket 110mm , orginle fangere, vr6 leppe, emblemfri grill og grillist. Frontfangeren er cleanet så den har ikke hullene til blink og bremselys. Hjula som står på er 7.5x16 og 9x16 et15 keskin kt4 felger. Dekka bak er 215/40-16. På bildene er dekka forran også samme dim. men er nå byttet i 195/40-16 for og kunne senke mere og subbe mindre :-) På motoren er dieselpumpa stillt opp, turbotrykk på 1 bar , effektanlegg og filter. Har en intercooler som skal monteres snart. den bilen der var veeeeeldig cleen og fin;) stå på;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg