Gå til innhold

for lite bensin?!?

Ranger emnet

yengis

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk den førr 1100 å nå smått. men d jævligste e at biln bei kansje litt bedre, men æ mangle enda bensintrykk. nu bir æ fanmæ surkat, lure på om den bensintrykkspompa æ fikk å prøvde m ikke leverte nok den heller. :( rart. men nu har æ jort abselutt alt som går an førr å finn ut a fanskapen, skal ta å sjekke d (nye) filtre å prøve å bytte trøkkpompa ijænn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endring i bensintrykket når æ bytta trøkkpompe.

Men har prøvd å bytte mellom 3 forsjellige bensintrykksregulatorer som æ hadde ligganes, da blei d endringe i trykket, men når æ slette feilkodn å ruse motorn opp over 2500rpm så kommer lyset opp ijenn i instrumentpanelet, uansett om han får for lite eller perfekt bensintrykk, ut i fra korsn bensintrykksregulator som står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fådd årnings på d idag :D satte på den bensintrykksregulatoren som ga det mest riktige trykket, også koblet jeg av minuspolen i ca 30min, mens jeg vasket bilen. da jeg startet opp så var lyset borte...for alltid.

men hvis jeg hadde slettet feilen på feilkodeavleseren, så hadde det bare kommet på ijenn, rart.men bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

e blitt plaga m lyse ijænn :( biln drar dåli, å d virke som at lyse kommer på vess biln jobbe på litt tongt turtall i stigninge o.l.

vess æ slætte feilkodn, så kommer d på når han slit ijænn, bynne å bi lei. å på volvo finn di jo ikke ut nå utn å sende mæ store regninge :(

syns han e dyr i forbruk nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo masse pill som kan utløse den lampa der.

Luftmassemåler,tempgiver,lambda og bensintrykk er jo det som bestemmer bensinmengden motorn får..

og hjernen i seg selv såklart.

e d nå måte å sjekke den tempraturgivern på da?

ligg den under innsuge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. en på jobben har en 92mod 940 med FB motor. han slet med feilkode at bilen fikk mager blanding når han fikk belasting og litt høyt turtall.. Da bytta jeg svinghjulsføleren på den.. og han har aldri fått den koden igjen.. mulig føleren blir litt fucka opp når den blir varm visst den begynner å dra på åra

93 volvo 240stv - FK

86 volvo 240tic - FT skrota

Lenke til kommentar
Del på andre sider