Gå til innhold

Volvo 244...Haster

Ranger emnet

Honda

Anbefalte innlegg

Hei,he nettop bytta motor frå b19 til b23..Men problemet e at

motoren ikkje fe bensin. Bensinpompa går ikkje.Hekje vore noke problem me den før.Men det ej lure på e ka dinna Brune ledninga på dinna boksa so ligge heilt oppe på torpedoveggen e til?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte igrunn ikke det du skreiv der.. Prøv med bokmål.. Men uansett. Hvilken modell er bilen?

Er en 80 modell..Du vet ,ifrå motoren går det 6 ledninger, og dei er tilkobet til en kontakt som henger på torpedoveggen. Ligger på samme plassen som ledningen frå fordeler til coilen ligger? Er du med nå? er den brune ledningen eg lurer på kva er til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, bensin pumpa der er mekanisk drevet, så skal ikke no ledninger på den vis det ar det du lurte på. sjekk enkelt og greit om den suger, koble av bensin slangen fra tanken på pumpa så klart, hold en figer foran den nippelen, du vil fort kjenne om bensin pumpa suger. :P

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, bensin pumpa der er mekanisk drevet, så skal ikke no ledninger på den vis det ar det du lurte på. sjekk enkelt og greit om den suger, koble av bensin slangen fra tanken på pumpa så klart, hold en figer foran den nippelen, du vil fort kjenne om bensin pumpa suger. :P

javel.skrudde ta bensinslangen i motorommet..kom ikke noe når eg vred rundt tenningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel.skrudde ta bensinslangen i motorommet..kom ikke noe når eg vred rundt tenningen..

ok, hadde det samma problemet på Amazonen jeg kjøpte men var ikke no B23 akkurat mere en B18 men samma problemet, der fikk jeg bensina fram med hjelp fra pappa, han sto med lufttrykk ned i tanken, med file rundt for og få det mest mulig tett for og bygge trykk i tanken for og presse bensina fram, mens jeg vrei på startern, tok langt tid men fikk bensin fram til slutt og da begynte pumpa og virke igjen.

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider