EskilF Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Jeg holder på i garasjen nå. Jeg skal finne ut hvor alt vannet som legger seg i baksete-beinplassen kommer fra, og jeg skal se på fuktsperrene i bakdørene først og fremst.. Jeg har vha Haynes fått av alt av plastikk (dørlås, håndtak, osv), og har løsnet skruene foran og bak og plastikk klipsene under. Problemet er at jeg ikke får av den lista på toppen av trekket som ligger oppå? Hvordan? Får dermed ikke av dørtrekket.... Håper på raske svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ta av låsepinnen, pell av den "ringen" rundt og napp det til deg! så er det av! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 hadde glemt denne ringen, men det hjalp ikke stort å ta av.. Problemet er skrapelista (eller hva den heter). Som ligger oppå. Ser ut som den er limt på toppen. Må jeg rive av denne? Sorry, ekke no stor mekaniker, men har viljen på min side ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ordna seg... satt bare litt. så denne kan slettes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg