drunkenPETE Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 JÆVELIG kult!!! :D http://www.filecabi.net/video/sniff_some_gas.html Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hahahahahahahhaah! Hva er dette for en gass? MÅ skaffes! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hahahahahahahhaah! Hva er dette for en gass? MÅ skaffes! hell yeah!!! :D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 så jævli rått:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 http://www.stevespanglerscience.com/experiment/from-donald-duck-to-barry-white-how-gases-change-your-voice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjekt å tilgjengelig når en tlf selger ringer, jevohas vitner kommer på døra osv :D Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Morsommere enn helium det her! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Sulfur Hexafluoride, hva blir det på norsk? Og hvor får man tak i? Noen kjemikere her? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Barskt, detta må skaffes Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 svovelheksafluorid ellerno "10 L gassflaske koster NOK 7650,- + mva." fant jeg på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hadde vært morro å testa det der på en som allerede har sånn mørk stemme :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 det må skaffes og svarte liser. Så går du på bussen og spør sjåføren om han kunne ta en rute som er lengre ifra kirka... :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 rått! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Haha, mye kulere enn heliumstemme! Men en problemstilling noen kanskje kan svare på: -Hvordan kan det være ufarlig å puste inn en gass som er tyngre enn luft? -Vil det ikke være vanskelig å puste gassen ut igjen? Ser for meg at du eventuelt må stå opp ned for å bli kvitt den igjen.. :P Snakket med en lærer på kjemisk institutt en gang om nettopp dette, og den problemstillingen der kunne han ikke svare meg på. Noen som har peiling? Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Haha, mye kulere enn heliumstemme!Men en problemstilling noen kanskje kan svare på: -Hvordan kan det være ufarlig å puste inn en gass som er tyngre enn luft? -Vil det ikke være vanskelig å puste gassen ut igjen? Ser for meg at du eventuelt må stå opp ned for å bli kvitt den igjen.. :P Snakket med en lærer på kjemisk institutt en gang om nettopp dette, og den problemstillingen der kunne han ikke svare meg på. Noen som har peiling? Det har visst noe med at menneskets lunger har en utrolig bra evne til å binde sammen ting, og dermed var det visst ikke noe problem å få bundet den med lettere stoffer og puste ut, eller noe. Tror det var slik. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg