Gå til innhold

Spørsmål om SuperDTM på 240

Ranger emnet

Straydog

Anbefalte innlegg

Jada, emnet har vært oppe 100 ganger før. Likevel lager jeg en ny topic, da dette spørsmålet ikke er besvart før, i alle fall ikke som jeg kan finne ut.

Spørsmålet:

Passer 8,5x18 på 244 (ikke 242 eller 245) uten modifikasjoner, når bilen ikke er senket? At det subber når det er senket tviler jeg ikke på, men før senk? Greia er nemlig at hvis jeg kjøper 18", så vil jeg gjerne komme meg hjem fra Sverige med felgene på bilen, og ikke på henger. Så, er det noen her med SuperDTM som vet, og ikke tror?

Takker for svar. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nok subbe ja.. bare fiks de jævla buene, juster moment og panhard og senk i vei :)

Okei. Har du bilder av hvordan det ser ut hos deg? Så man får en viss idé...

Thjoms: Hvis det subber med full bil, og du har senket, så skal det vel gå bra for min del, vil jeg tro. Mye strekk på dekka dine med 215?

Det jeg er redd for er at dekkene ikke skal gå an å kjøre med når jeg står i Sverige, så jeg prøver bare å forsikre meg... :op:

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Jeg skal sette på 8,5x18" SUPER DTM med 225,35 i førsten av april. Så kan knipse bilde av åssen det blir.. Det er vell å merke med senk. Men det enn må gjøre med senk må man mest sansylig ikke gjøre uten.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider