matros72 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Bare hyggelig, har plukket litt på noen biler etterhvert ja. Har skrevet litt mer om innjustering av reg.reim i DENNE tråden. Og en liten korrigering. Streken på svinghjulet er tenningstidspunktet. Ved innjustering av registeret så bruker du "0" -merket på svinghjulet! Ja da har jeg sjekket registerreimen,å jaggu hvar den ikke mindre en 3 tenner feil justert.Justerte det slik du har beskrevet,å bilen går nå som en ilsint krutt tønne.Jammen godt å få oppklart dette,så takk igjen..:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg måtte først justere bensintrykke, men det var ikke probleme vettu. Det var det samme som deg, måtte nokk sette på plass registerreimen jeg å:D nå går det godt her også Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ja da har jeg sjekket registerreimen,å jaggu hvar den ikke mindre en 3 tenner feil justert.Justerte det slik du har beskrevet,å bilen går nå som en ilsint krutt tønne.Jammen godt å få oppklart dette,så takk igjen..:) Bare hyggelig :) 3 tenner feil er mye. Det kunne ha gått riktig galt, denne motoren tåler ikke reimbrudd! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg