Gå til innhold

erfaringer av import av driftebiler fra japan?

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

hva er erfaringene deres av import fra japan? har nå fått svar av ghostdancer,at dem ikke leverer bil til norge mere,de må hentes i england..(At this point we are no longer offering shipping to Norway because it has been such a problem. If you wanted to buy a car from us you would have to pick it up in the UK. ). fikk folk bilene av han.?.hva er folkets erfaringer...både gode å dårlige...:driving av alle slags firmaer

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er erfaringene deres av import fra japan? har nå fått svar av ghostdancer,at dem ikke leverer bil til norge mere,de må hentes i england..(At this point we are no longer offering shipping to Norway because it has been such a problem. If you wanted to buy a car from us you would have to pick it up in the UK. ). fikk folk bilene av han.?.hva er folkets erfaringer...både gode å dårlige...:driving av alle slags firmaer

Om du ser noen FÅ tråden under din tråd så finner du faktisk det du leiter etter. Om det ikke står eksakt så still spørmsålene der.

http://www.bilforumet.no/drifting/163033-import-av-driftebil.html

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest der,men lurer mer på erfaringer folk har gjor.. og hvem som levere som avtalt...så endret topicen ;) for synes det er mye tull med levering av diverse firmaer..men derfor vil jeg høre om folks erfaringer...

Etter det jeg har lest så kan man vel bare si at leveringsdatoer fra Japan er kun relative. Får du beskjed om at den er i Drammen 2. september så ankommer den nok 2-3 uker etter det. Sånn er livet.

Jeg prøver JapanAuto nå, og ser hvordan det går =) Håper det går smuurt =P *Drømmesøtt*

Har jo allerede importert en bil fra Tyskland, og da brukte jeg Nippon v/ Tore Kvittem. Synes han brukte kanskje litt mye tid å frakte den opp hit. Vanskelig å få tak i og slikt..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider