Gesel Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Har funnet meg en 2.0i 16V jeg skal hente i morgen.. Har diverse spørsmål jeg håper å få hjelp med da jeg aldri har hatt Opel tidligere :) 1: Åpent filter, hvem selger kitt som passer rett på? Og hvor stor ( i millimeter) er "åpningen" der du setter det på? 2: Høyttalerstørrelse i dører.. 5,25" med adapter? Vanskelig å få inn 6,5"? 3: Kabeltrekking, hvor er det lettest å dra gjennom strømkabel i torpedoveggen? Skal ha en ganske grov kabel så håper det er en grei plass en eller annen plass :) 4: Bør basskasse plasseres bakerst (fremovervendt) eller fremst (bakovervendt) i bagasjen for å få mest mulig trykk? Lukka kasse om det skulle ha noe å si :) 5: Boltsirkel og ET? Er det 4x100? 6: Hjuldimensjoner i henholdsvis 16 og 17"? BTW: Hva er orginalt? Tenkte å prøve å fikse noen hjul før jeg henter den :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvis du går inn på http://www.calibra.no får du mye svar hvertfall. Er 4x100 org ET er 49 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Takk for tipset :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg