Daniel M. Warmedal Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hallo Har hørt veldig mange forskjellige meninger om at det ikke er bra med åpen dump på 1,8T motorene fordi det fucker med LMM osv., er det noen her som har litt orentlig peil som kan gi et ordentlig svar? Jeg for min del merket ikke noe forskjell når jeg byttet over fra resirk til åpen men... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 De sier det kommer etterhvert, jeg har vel hatt på min i 2 år snart tror jeg, og ikke merka noe, men det kan jo ha noe med bruken og gjøre også! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hørte faktisk fra en som har litt peil at man egentlig skal ha resirk ventil. Det som skjer med åpen dump er at den får for feit blanding og blir litt dvassere i bånn... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Min går nesten like bra med åpen dump som med resirk ventilen den. Lader maks 0.05bar mindre enn med resirken..lader 0.5bar nå.. ladet vel rundt 0.55bar med resirk. Kan ikke si at jeg merker forskjell. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 over tid vil katalysatoren bli ødelagt. Det som skjer er at du slipper ut luft som LMM allerede har målt at er der, dermed tror hjernen det trengs mer bensin enn det det egentlig gjør. Dermed går bilen for fett når du går på gassen igjen. Enkelt forklart Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 over tid vil katalysatoren bli ødelagt. Det som skjer er at du slipper ut luft som LMM allerede har målt at er der, dermed tror hjernen det trengs mer bensin enn det det egentlig gjør. Dermed går bilen for fett når du går på gassen igjen. Enkelt forklart jepp.. kjøpte selv resirk? ventil til min.. sku lage littegranne lyd ala dahlback- bare ikke så høyt.. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.