Gå til innhold

chrysler stratus problemer

Ranger emnet

MissLee

Anbefalte innlegg

sikkert helt enkelt.. men jeg er temmelig uerfaren så det er sikkert ikke så vanskelig. verre å få formulert spørsmålet riktig.

saken er at jeg nettopp kjøpte en stratus 2.0LE fra 1996

fikk nesten ikke kjørt hjem en gang før motoren ble varm og nesten kokte. Selger opplyste om at motor var nyoverhalt.

har spurt noen venner om hjelp og siden bilen ble sinnsykt varm sinnsykt fort etterhvert fant man en sprukket slange som går til varmeapparatet. denne ble reparert og trodde det meste skulle være i orden utenom en liten ting.

det er en sort rund plast"boks" som er et slags filter e.l hvor det skal sitte vakumslanger på. det er sort plasttupper som sitter i nevnte runding og disse forstår jeg som skal brukes når slangene fra bilen skal festes.

det er en sylinderformet "filter"? ting som sitter under denne runde plasttingen og den er merket med chrysler merket og nr 4287648 samt under det ene slangefestet står det VAC og pil og det står EGR og pil andre veien. i tillegg er det et kontaktfeste. øverst på den runde tingen er det også en plasttupp men denne er knukket av.

har forsøkt diverse alternativer for å få montert dette på igjen men nå vil ikke bilen starte<`??+

vet dette ble på trynet skrevet og beklager formuleringene men je ghåper inderlig at noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takker for svar så mye føler meg hjelpeløs her jeg står (på besøk ser du )

for å si det slik så var det i utg.pkt bare dette med lekk i radiator slangen som var problem fordi den kokte da.

men da disse ble reparert/byttet så var den dingsen som egr tingen satt på som også gikk av og på den er det som sagt tre ventiler. egr vac og en annen tynn liten en som står på lokket denne er knukket.

hadde vært greit å vite hvordan disse slangene skal sitte og sånn. men nå er jo problemet først og fremst at bilen ikke starter!?

den kinner og det el. virker men den tenner ikke og drar ikke rundt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider