phax. Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Driver og leter litt etter hekk og sideskjørt til golfen, fant noen sideskjørt hos bsbildeler til en meget hyggelig pris: NeoDesign Type1. Ikke funnet bilder av de men regner med de ser relativt lik ut som Type1 til Ibiza.. Prisen tatt i betraktning er det vel glassfiber vil jeg tro.. Duger disse overhodet, noen som vet noe om passform osv? Eller burde jeg rett og slett legge på noen lapper ekstra og bare gå for noe i ABS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Golf trenger ikke sideskjørt, den må bare senkes mer........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeje, du om det. Noen som kan svare på spørsmålet heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Golf trenger ikke sideskjørt, den må bare senkes mer........ Hør på Vw guruen;) hehe.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Vil det ikke se smårart ut med frontleppe og hekkskjørt og ingenting imellom? Er litt sånn "bilen trenger ikke senk, bare kjøpt mindre felger" logikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sideskirts who neeeds then, certainly not these guys Ser ikke galt ut dette, felger og senk er 80% av bilen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Er det mulig å være vrien? Folk har forskjellig smak, og jeg liker sideskjørt. Burde ikke være noe å diskutere.. Personlig synes jeg det ser totalt hjerneskada ut når bilen er så heftig senka som mange av de du linker til. Hva med R32 da, er det godtatt eller ville du plukket av sideskjørta på den kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hadde nok tatt de av, ikke noe fan av R32 fanger heller, er altfor lik de fleste RS-fangere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Har du lyst på sideskjørt så kjøp sideskjørt. De du har funnet så jo slettes ikke verst ut heller. Kan det være disse tro? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1520 Fant disse hos Streetdesign. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ingo Noak har jo noen diskret skjørt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 oer så tøft med folk som mener alt skal være likt på alle ting. blir så gøy å se på biler da når alle gjør dt samme sett på sideskjørt om du vil dt. lakk den med bengalakk om dt er dt du vil pointe er gjør som du selv vil . du som skal ha den å være fornøyd. om han mener sideskjørt er neinei, så lag en egen tråd , ikke fuck opp tråden til han som spurte om noe. men ang sideskjørt.. ta en titt på den typen som jeg har. fra rieger.. de er vel samme design.. å da har du jo litt bedre kvalitet:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Ja tror nok kanskje jeg går for rieger sine.. Er litt skeptisk til glassfiber egentlig liksågreit og gå for ABS med engang tror jeg! Har rieger frontleppe, og bestillt riger hekk nå, så da må man vel gjennomføre det.. ;) Får ta det når pengboka tillater det.. Liker forresten veldig godt looken på golfen din zzyber, er hekkskjørtet du har på den også rieger? Ligner veldig på den jeg har bestillt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg