torboer Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg opplever risting i min Mercedes 190E 2.6 når jeg ligger mellom 60 og 90 km/t. Har avballansert hjulene flere ganger og det rister både med sommer og vinterhjul. Har byttet gummiskiver foran og bak på mellom aksel i tilleg til opplagring på midten. Er det noen som har erfaring med dette? Ristingen er ikke konstant, den kan komme og gå. Kan det være selve mellomakslingen eller andre foringer som forårsaker dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 foringer kan vær årsaken skjekk også at sentering på felgen er der, vist det er en universalfelg Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Rister det i rattet kommer ubalangsen fra framhjulene, rister det i ræva er det somregel fra bakhjulene, vis det er mellomakslingen så er det stort sett vibrering i hele bilen, bilen kjennes ut som en svær massasjestol Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg