Lance Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hei folkens:) For å gjøre en laaang historie kort: pga teite folk som ikke kan rette seg etter beskjeder, ble bilen min utsatt for hærverk i helgen. Jeg tok mange bilder og la på en CD og leverte politi sammen med anmeldelse og navn på de jeg mistenker STERKT sto bak. Uansett: jeg og en tjommi så det store humoristiske i dette spesielle bildet under her, og jeg bestemte meg for å se om det lot seg gjøre å lage klistremerke av det, og ha det bakpå bilen min:D Slik får jeg og tjommien min nåkke å kose oss over, og de rævhålene som har gjort det ser at jeg driter langt i de. Bildet ser slik ut: Det jeg ser for meg, er at all bakgrunn blir fjernet rundt hele bilen, og bildet blir gjort om til svart-hvitt. Ikke gråtoner, men kun svart og hvit farge. Saken er nemlig den at jeg skal ha klistremerket i bakruten som er sotet, så bakgrunnen i bildet kan godt være svart. Ikke vet jeg, men jeg tror det da må markeres med hvite striper rundt hele bilen, slik at det svarte på bildet ikke sklir ut i ingenting på bakruten:) Prøv dere folkens, så skal jeg kommentere og komme med forslag så godt det lar seg gjøre:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ingen!? Hehe:D Bilkristian, lyst på en cola eller to?;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Noe sånnt du har tenkt deg? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ja, det ser bra ut:) Men... Når jeg skal skrive ut klistremerket, skal det skrives ut i hvit folie, det vil si at det ikke skal printes noen gråtoner på merket. Det hvite skal klistres på bakruten som er sotet svart, og det svarte i ruten vil da utgjøre det svarte på merket. Håper det er godt nok forklart:) Bildet må gjøres enda mer "abstrakt" og ensformig, rutene må gjøres hvite inne i de svarte rammene, lyktene må gjøres hvite inne i de svarte rammene, og du må tegne opp hvitt på trappen, slik at det svarte blir som skygge under trappen:) Felgene må gjøres hvite der de er på det lyseste, og tegnes opp med hvite streker og gjøres svart der det er skygge, VW-merket må gjøres helt hvitt, grillen kan du gjerne tegne opp med hvite streker...skyggene i "siderutene" bak på kassen må gjøres helt svart. Legg gjerne inn en svart stripe i linjen som går fra forhjul til bakhjul, midt på siden på bilen:) Du ser det er en profil der, og den må være med på klistremerket;) Regelen du kan gå etter, er: det som skal være hvitt må være HELT hvitt, og det som skal være svart må være HELT svart. Hehe:D Bortsett fra disse små justeringene så det kjempe ut!! Skulle så gjerne ha gjort dette selv, men har aldri brukt PS før... MEN Go-carter, hvis du gidder dette, skal du få penger til en fem-seks glasscola;) Og jeg holder ord, bare spør bilkristian:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei:) Jeg prøvde meg jeg: Lakte ett med og ett uten skiltplata. Regner med at det var slik du mente iallefall:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 åssen skal du få det til å bli klistre merke? Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Han printer det ut på folie vel. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Pain, RETT PÅ:D Og flott at du tok vekk skiltplaten, den tenkte jeg ikke på! Tusen takk, du har PM;) Har fått det jeg var ute etter, takk for hjelpen:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Bare hyggelig å kunne hjelpe:) (PM er svart) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Ingen!?Hehe:D Bilkristian, lyst på en cola eller to?;) nei, har drukket litt for mye cola i det siste.. sorri Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Får vi se bilde av resultatet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Bilde av resultatet kommer så snart det havner på bilen:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg