Nox Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Behandla en a3 av ca samme årsmodell som din idag og merka at den lakken var litt spesiell ja. Brukte MG#85 med de oransje (grove) cyclo padene på en biltema DA maskin. Måtte holde på lenge med maskina på max for å få bort små riper, swirls og andre skader, men jeg ble utrolig imponert over resultet med 85.. merker at jeg snart må kjpe en "proff" maskin. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det er som det er sagt tidligere, klarlakken er veldig hard på tyske biler.. Men jeg har slitt litt med Meguiars når jeg har brukt maskin, den brenner seg på en måte noen ganger så jeg må bruke litt QD for å ta den vekk.. Men med andre rubbinger og polisher har jeg ikke noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kjører du polishen tørr er den vrien å fjerne igjen. MG 85 skal sammen med Roterende og Ull pute, ikke DA maskin. Det tar som du sier lang tid med DA, det er fordi MG 85 trenger godt med varme for å brytes skikkelig ned. Bryter du den ikke skikkelig ned kan lakken bli matt enkelte steder, og du kan få noe som heter micro marring (mini vaskeroser) da må du på med en polish med mindre cut. Anbefales MG 83 til DA, den funker bedre til den maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 var klar over det ja, men hadde nå lyst til å prøve likevel da den bilen var så usansynelig stygg. Selv om det tok litt tid var den jo mye mer effektiv enn clear coat body scrub feks. Ble meget imponert over hva den fikk bort. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.