Gå til innhold

Noen som skal handle på summitracing de nærmeste dagene?? 2 spm.

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Skulle hatt en fuelcell.

Hvis ikke, hva er ca leveringstid og frakt på det?

Litt sent, sendinga mi er på båt nå, men betalte 2800,- i frakt for Automatkasse, converter, diff.klump, og en hel haug med andre større og mindre deler.

130kg på nesten en kubikk, via Magnum.no,

Var det flyfrakt du tenkte på kanskje??

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyet går hver mandag, men cut-off er fredagen før kl 1200 på dagen.

Når jeg handler fra Summit bruker jeg å bestille på mandagen. Da er varen fremme i NJ i god til før fredag kl 1200. Lørdag 8 dager senere bruker det å være på mitt lokale postkontor i Søgne.

Dvs. totalt 13 dager fra jeg bestiller og til jeg har varen.

Summit pakker ofte ganske "romslig". En fuel cell ville jeg vurdert å sende med båt pga stort volum. Men du kan sikkert maile Summit og spørre om freight volum på akkurat den fuel cell' en du vil ha. Dermed kan du regne deg frem til hva Jet Carrier frakten blir.

På flyfrakt går det er pris skille ved pluss/minus 45 liter (glem vekten. Det er alltid volumet som blir tellende). Under 45 liter = 485 kr. Over = 710kr. Over 90 liter = 920kr inkl moms og fortollingsgebyr.

Summit tar ikke frakt innenlands i USA dersom det ikke står spesielt. Sjekk dette ved å slå inn varenummeret inne på hjemmesiden deres.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider