bmwpower.no Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Natt til den 11 oktober ble en Mørkerød 1985 modell BMW E30 320i sjålet fra parkering utenfor studentblokkene på Kallerud, Gjøvik (Oppland). Bilen har reg nr: AX43631 Om du har sett bilen, eller veit om noen som prøver å selge denne bilen/slik bil ta gjerne kontakt med meg på mail henning@streetracing.no , eller pr telefon på 91394537 På forhånd takk.. Tragisk vi har slike individer i vårt samfunn, som ikke kan respektere ditt og mitt! Ha en fortsatt fin dag Henning Engen Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Gledelig nyhet.... Bilen ble i går funnet parkert bak en bensinstasjon, tilsynelatende uten en minste skramme! =) Henning Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 noen som har flaks ja... *misunnelig* Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by bmwpower.no Gledelig nyhet.... Bilen ble i går funnet parkert bak en bensinstasjon, tilsynelatende uten en minste skramme! =) Henning Hvordan ble bilen stjålet? Må vel ha blitt iaf et knust vindu? :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Dr_S Hvordan ble bilen stjålet? Må vel ha blitt iaf et knust vindu? :P Nøkla kunne blitt f.eks stjålet under en fest e.l. Eller bilen ikke var låst ++++ Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Bilen var låst, og nøklene lå inne på hybelen til kameraten min! Ikke et merke på en eneste lås, og heller ikke noen vinduer knust! Nesten så man kan mistenke en tidligere eier som har en nøkkel for mye? Rart... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Kunne blitt vanskelig å finne også, alle jeg vet med slik bil kjører som om bilen er stjålet. :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Henning: var det turbo-BMW'en din som ble stjålet? Isåfall var du vel helt FRA deg av frustrasjon? EDIT: men din bil er jo ikke mørkerød... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by bmwpower.no Bilen var låst, og nøklene lå inne på hybelen til kameraten min! Ikke et merke på en eneste lås, og heller ikke noen vinduer knust! Nesten så man kan mistenke en tidligere eier som har en nøkkel for mye? Rart... har jo skjedd før det. er jo de som har tjent penger på en slik affære. riktignok ikke så lenge før de ble tatt,men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by tekNetium Henning: var det turbo-BMW'en din som ble stjålet? Isåfall var du vel helt FRA deg av frustrasjon? EDIT: men din bil er jo ikke mørkerød... Neida, var nok ikke min - en kamerat sin som var stjålet! Om det hadde vært min hadde jeg saumfart norges land med grøvre skyts i passasjersetet..... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg