Marius88 Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hei. har kjøpt meg justertbart senkesett (fk) noen som vet ossen jeg får det på? har prøvd men skjønte ikke helt virket nesten som at det manglet noe fjernere var så enkle å klemme sammen... er til en opel astra g sport 2000 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Er ikke helt sikker på ditt problem. Men, hvor fikk du kjøpt FK just.bart til Opel? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Uhm, mangler noe? Tviler på det gitt. Du får evt. ta noen bilder så vi får mer inntrykk av hva du mener forno. Evt. kan du se denne tråden: Erfaringer med SuperSport Coilovers. FK finnes på f.eks på Ebay. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hm... på det bilde var det det samme tingene som jeg hadde, men skal få tatt ett bilde å få lagt inn.. montert angel eyes på astra før? vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 de selger fk justerbart på fkautomotive sin hjemme side..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hm... på det bilde var det det samme tingene som jeg hadde, men skal få tatt ett bilde å få lagt inn.. montert angel eyes på astra før? vanskelig? Det er ikke noe hokkus pokus å skifte lykter...Er vel to skruer på toppen av lykta, og en under...Må ned med fronten for å komme til. Da jeg skiftet til angeleyes, måtte jeg klø meg litt i hodet for å få ledningene til å passe over ens, men med litt hjelp ble resultatet perfekt til slutt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 men passer ikke ledningene overens? hva måtte du gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 mye jobb med å få av fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 men passer ikke ledningene overens? hva måtte du gjøre da? De passer overens, men det var ingen kontakter på ledingene på de nye lyktene. Jeg brukte en såkalt "strømtyv" for å koble meg på ledningene på bilen utenom de orginale kontaktene. De orginale kontaktene som er fra før tapet jeg igjen for å forhindre at de blir tillgriset og begynner å ruste. Bruker du strømtyv/kabelsko er det meget viktig at du taper over hele koblingen slik at det ikke kommer fukt til. Alternativet er jo at du kjøper deg kontakt og stikk som du monterer på ledingene. Litt mere arbeid, men dog mere orginalt. Å løsne fronten på min bil er bare 4 skruer og et par klips på leppa på midten på tverrbjelken leppa henger på. Skruene sitter på baksiden av leppa, på innsiden av hjulbuene. Der må du har torks for å løsne skruene. Lettish ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 takk for tippsene.. har ikke fått lyktene enda så får se hva jeg må gjøre da...;) har du senkesett på din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Nei, det har jeg ikke. Bilen er orginalt senket fra fabrikk..Om jeg senker den noe mer enn den er nå, vil jeg ikke kune kjøre hjem:P Har rimelige dårlige veier hjem til meg. Her er en video med stylede astra g`er. Kanskje du kan hente litt innspirasjon herfra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 der var det mange jævlig fete astraer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Noen som har en støt fanger til opel astra g ligggende? trenger en ny etter ett møte med ett rådyr i går natt...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har front liggende ja: Dog følger det ikke med lyktespylerene og defa-kontakten :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 men det er vell til bertonen det eller? passer det om værandre? men tåkelysene er hele så det har jeg. defa kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg