Baufish Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Leverte inn skiltene på min gamle bil som ikke skal brukes lenger. Dette gjorde jeg før månedsskifte juni/juli. Får jeg automatisk tilbake halv årsavgift, eller må mer gjøres av meg? leverte dem i en sånn nattsafe på biltilsynet, så jeg har ikke snakket med noen av de ansatte. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Du får ikke igjen noe i det hele tatt. Er bare halv årsavgift om du henter ut skiltene etter 1. juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ja, eller vraker før 1. juli. Å levere inn kjennemerkene er ikke vraking. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg