simenad Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hjulskjermene mine er "poppa" fast, er den eneste måten å få de av på ved bruk av vinkelsliper? Eller finnes det noe lettere måte. Og når jeg får de av, er det stor sjangs for at det er rust under der? Vil helst ikke fjerne de viss det er tonnevis med rust der, for da må jeg poppe dem på igjen, å slikt utstyr har ikke jeg. Jeg lurer også på hvordan jeg får av fangerne..? Og en god måte å fjerne klistere under listene og etc..? Er min første bil, så jeg driter meg kanskje litt ut her når jeg spør om sånne ting, men det får bare være. Takker for svar Simen Siter Golf GTI 8v 84' Subaru Impreza GT MY00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 popnagler kan du borre opp. er en typisk "rustplass" det der.... popnagle tang er billig på biltema visst du skal poppe det på igjen er 4 bolter på hver fanger... 17mm? tilkomst fra undersiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 biltema har bøker der det forklares hvordan du gjør ting selv på bilen.... koster et par hundrede kroner. anbefales visst du er ny innen mekking å vil gjøre tin selv:) lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenad Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 biltema har bøker der det forklares hvordan du gjør ting selv på bilen.... koster et par hundrede kroner. anbefales visst du er ny innen mekking å vil gjøre tin selv:) lykke til! Takk! Hva med fangerne da? Siter Golf GTI 8v 84' Subaru Impreza GT MY00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 er 4 bolter på hver fanger... 17mm? tilkomst fra undersiden Read and you shall find. hver fanger sitter med 4 bolter fra undersiden. som det står her sitter de også i 17mm bolter. så da er det bare å krabbe under bilen med skralle og forlenger. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenad Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Read and you shall find. hver fanger sitter med 4 bolter fra undersiden. som det står her sitter de også i 17mm bolter. så da er det bare å krabbe under bilen med skralle og forlenger. Haha, så det nå.. Siter Golf GTI 8v 84' Subaru Impreza GT MY00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 og bare for å skyte inn litt flisespikking så heter det skjermbreddere og ikke hjulskjermer ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 vi forstod hva han mente:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 bruk båndsliper på listene dine:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg