chrizz_g Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei. Skal investere noen kroner i understell på bilen, også lurte jeg på hvor folket kjøper, og hva folket kjøper. Skal bestille denne "senkepakken" til BCB, med Gule Koni og Lesjöfors, men hva annet bør jeg kjøpe, og hvor kjøper jeg det? :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 anbefaler deg å kjøpe bilstein fremfor koni, tror ingen andre her inne sier imot meg om det heller! ellers er det foringer fra pedersen,og krengningshemmere under, forran og bak.. ipd har det grommeste, 25mm, men de sliter med å levvere.. hør med lysaker hvor fort han kan levvere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ja, jeg hører de fleste sier det. Men, de er dyrere, også er de ikke justerbare. Også tror jeg ikke jeg merker store forskjellen på en bil som primært skal brukes på veien. :) Foringer og krengningshemmere sliter jeg med å finne på nettet, men mulig Pedersen har det i butikken sin? Skal uansett over dit når jeg handler. Tenkte på 25mm IPD foran og bak ja. Var inne på Lysaker siden, men var utrolig vanskelig å finne noe der. :) Takk for svar! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Billstein er verdt hver en krone. Lysaker har minimum 5 mnd lev tid. jeg bestilte i dec, etter 4 mnd med " får svar neste fredag" så hevet jeg kjøpet. jeg har Billstein og lesjo nå, meget fornøyd. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ja, har hørt dette om lysaker jeg også. Handle direkte fra IPD da? Statene. Takker for at folk er forståelige, jeg har ikke vært så mye borti dette! :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 bestill fra IPD du, lysaker er tallentløs... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 er jo ipd som er den skyldige her, de herfra som har bestillt gjennom lysakr, har fått beskjed om han ikke er sikker på når de får inn mer, allerede nå veit jeg hele neste forsendelse er bestillt, og han beklaget for dette og sa det ikke var så mye verken han eller noen andre kunne gjøre, sålenge det er fabrikken det står på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 han gav meg ny dato hver uke, blir provosert jeg da. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hm. Blir usikker. Er veldig interresert i stabstag, men Pedersen har jo bare 24mm foran. Jeg må jo ha bak og. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ja, jeg hører de fleste sier det.Men, de er dyrere, også er de ikke justerbare. Justeringene på gule koni er egentlig ikke ment for å få stivere bil med engang du har kjørt dem inn, selv om det er det en gjør. Justeringen på dem er for å justere dem hardere dess mer slitt dem blir. P.S. Jeg sier IKKE at en ikke skal gjøre det, fungerer flott uansett om en gjør det eller ei. Sier bare at det ikke er meningen at en skal bruke dem på den måten. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 billstein vs gule koni = billstein greit det er justering på koni, men billstein er overlegent mye bedre. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Justeringene på gule koni er egentlig ikke ment for å få stivere bil med engang du har kjørt dem inn, selv om det er det en gjør. Justeringen på dem er for å justere dem hardere dess mer slitt dem blir. P.S. Jeg sier IKKE at en ikke skal gjøre det, fungerer flott uansett om en gjør det eller ei. Sier bare at det ikke er meningen at en skal bruke dem på den måten. :) hadde bare flere forstått dette;) er vel bounden du justerer, og ikke re-bounden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg tror jeg bruker pengene på Bilstein, Lesjö, også kjøper jeg kun stab-stag foran. :) Innvendinger? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 nei, det vil du bli meget fornøyd med :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Eneste jeg frykter med det oppsettet er understyring. Og btw, hvilke Bilstein skal jeg kjøpe? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg