ealoken Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 understyring? da får du tak i et stabstag bak ( orginalt ) som du setter på i tilegg ;) jeg kjører med "racing" demperene fra billstein, kjøpt hos kollevold Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg har ikke stab-stag bak per idag, og jeg frykter at hvis jeg monterer et stort et foran vil den understyre. Får få tak i et 20mm stab-stag bak da? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 er jo ipd som er den skyldige her, de herfra som har bestillt gjennom lysakr, har fått beskjed om han ikke er sikker på når de får inn mer, allerede nå veit jeg hele neste forsendelse er bestillt, og han beklaget for dette og sa det ikke var så mye verken han eller noen andre kunne gjøre, sålenge det er fabrikken det står på.. Dummeste jeg har hørt. Han sa nøyaktig det samme til meg. "Levrandøren sliter med og levere" osv osv. Så bestilte en kompis direkte fra IPD, 4 uker og det var på plass. Så at levrandørene ikke klarer og levere stemmer ikke. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 da er det flere varianter av historien.. jeg har hvertfall fått høre av folk som har kontaktet ipd direkte, og da var det DE som ike kunne levere. ser ingen grunn da til at ikke lysaker ikke skal kunne levvere..hmh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 ipd kunne levere fort som faen de. men ikke lysaker fikk forskjellige forklaringer: bestiller opp 10 og 10 sett, tar litt tid du er først i køen folk har ventet siden oktober ( hvordan kan jeg være først i køen da? ) får svar på fredag får svar på fredag ( neste altså ) osv osv osv Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg