AndreLuddvik Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Heisann! lurte litt på om jeg kunne bruke svinghjul føleren fra min 1991 modell 944, b230fb på min ny 944 1997 modell b230fk ? enkelt og greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ifølge volvo er det forskjell på føler til fk/ft og ihvertfall f. fikk spm om jeg hadde turbo eller ikke, men passer den så er det jo bare å prøve. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Okei.... ville nesten tro at det er forskjell... siden det er forskjell på svinghjulet? ( stemmer ikke det ... ? ) litt dumt å sette den på, for så å måtte ta av girkassen igjen for å bytte... :( noen som kan med sikkerhet si den kan brukes eller ikke? har fått to ja, og en nei.... noen som kan øke majoriteten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 svinghjulsføleren kan du jo enkelt bytte med kassa på... tar deg ca 3 og et halvt minutt å bytte. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 den føleren leser jo bare 60-2, trigger signalet til hjernen.. og det er LH 2.4 på begge, derofr likt.. selve svinghjulet er ikke likt, men den "tann delinga" er lik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Okei...så då sier det seg sjøl, hvis taggingen e lik, at eg kan bruke ann ! takk skal dokker ha :) Der sparte vi noen penger :D A.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 den er lik;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg