Gå til innhold

Dysene åpner ikke? Ingen bensin . b230fk, nymontert. Les side 2.

Ranger emnet


AndreLuddvik

Anbefalte innlegg

det stemmer... 148 ;)

 

tror den øverste heter noe sånt som ( fritt oversatt fra muntlig ) immobiliser eller noe sånt... har en liten grønn fler pinnet plugg... ?

 

noen som vet hvor denne står orginalt i bilen ? har ikke klart å finne denne i min bil...

 

Immobiliser er vel til alarmsystem. Tipper det var original montert alarm på bilen dette er tatt ut av..

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal det vel bare være å koble inn formotstander, legge inn de nye hjernene og kjøre, såvidt jeg vet?

 

Det jeg håper på også... venter på viking chippen, og utenom det så e det vel eksosrør som står på vente / spare listen...

 

akkurat nå eg jeg helt penge lens..så litt stopp stopp fram til lønn :(

 

Noen som vil anbefale et eksos system til dette bygget? Ser på ferita 2,5", men... dyrt :( Har hørt litt fram og tilbake om JT systemene... dårlig passform og sånn.. noen som allikevel vil anbefale dette? :)

 

A.H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. hadde jo selvfølgelig vært interessangt med custom, men vet ikke helt... ville gjerne hatt det klart iløpet av utgangen av august. Men det er gjerne ikke så lett når du skal få hjelp av personer som har jobb utenom.

 

Skal ringe til ferita imorgen, lurer på å bare få tak i ny katalysator også... den jeg har er kuttet av røret på, er vel 15cm igjen, og den er rimelig rusten... så får høre med de, hvis ikkje kanskje jeg kan få en pris av svensen eksos.

 

Kjenner du noen som har en evt bilhenger til låns, kan vel ikke akkurat kjøre med kun grenrør så veldig langt... eller er det farlig å i det hele tatt starte motoren uten eksos anlegg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg håper på også... venter på viking chippen, og utenom det så e det vel eksosrør som står på vente / spare listen...

 

akkurat nå eg jeg helt penge lens..så litt stopp stopp fram til lønn :(

 

Noen som vil anbefale et eksos system til dette bygget? Ser på ferita 2,5", men... dyrt :( Har hørt litt fram og tilbake om JT systemene... dårlig passform og sånn.. noen som allikevel vil anbefale dette? :)

 

A.H.

 

Hei.

Jeg kjører med 3" JT fra Cat.

Passformen er helt perfect. Jeg ville anbefalt dette

http://www.pedersens-racing.no

- 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo

- 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem. den nye motoren med mitt b230fb nett med ny motstand er montert. Problemet er nå at dysene ikke åpner, tror jeg...for bensin er det til motoren... men pluggene er helt tørre, og motoren vil ikke gå... Noen forslag??

 

hvordan kan jeg måle om dysene åpner? hvilken spenning skal disse ha i åpen tilstand, og når skal de være åpen?..

 

AH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kinner motoren bør du kunne kjenne med fingern hvis du legger den på hver enkelt dyse om de "klikker"!

 

Sikker på du har fått lagt ledningsnettet riktig så dysene er riktig jordet?? Hvis ikke vil de ikke røre seg! Hadde nøyaktig samme problem på ft engang og da viste det seg at det var kun jording som manglet så var alt løst;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår