LMJ Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Her om dagen sluttet mesteparten av det elektriske og fungere... Da mener jeg: vinduene, speilene, fjernbetjente sentrallåsen og takluka. Noen som har noen forslag til hva det kan være? eller har opplevd samme selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 sjekket sikringer, releer? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 sjekket sikringer, releer? Kan sikringer ha gått uten at man kan se det på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 har du et multimeter? test de, men i utgangspunktet skal man se at den har ryki. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg har multimeter... hvordan sjekker jeg om de har gått da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 sett på "pipe" funksjonen, den som sjekker at det er bane i systemet\kabelen, pipern er sikringen ok, pipern ikke, har den gått. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sjekk og de sikringene som står på batteriet.. Er noen sikringer som er til det elekriske nettet generelt. Mulig de som har tatt kvelden Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 du bør ta å sjekke relene, samt at der ofte er store klemmer med mange ledere i som kan løsne lett. Sjekk alle koblinger du kan finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 du bør ta å sjekke relene, samt at der ofte er store klemmer med mange ledere i som kan løsne lett. Sjekk alle koblinger du kan finne. hvor sitter de forskjellige releene da?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Det er ofte en stor svart boks de sitter i, og noen under dashbordet, det er vertfall på min bil. Rekner med at bilen er litt ny så da kan du jo prøve å få den på ett verksted de har slike pcer de kobler til for å diagnosere tror ikke det koster for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Da skal jeg komme med løsningen på hele greia!!! Svaret var en liten 15 amp. sikting som gikk til lyset inne i bilen. da jeg skiftet denne fungerte alt som en drøm:D men takk for masse tips og forslag!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg