bjornd Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei! På min nyinnkjøpte bil (se sig.) fungerer ikke det røde lyset som skal være i døra på førersiden. Jeg får heller ikke noe varsel om at døra er åpen, eller om at jeg har glemt å slå av lysene hvis motoren er av. Jeg mistenker derfor at det må være en bryter der et sted som ikke fungerer. Noen som har peiling på hvor denne evt. befinner seg? Har forsøkt å se etter den men ser ingenting, ihvertfall ikke noe mekanisk.. Takk for alle tips :) Siter 2002 A4 1.8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Audi pleier som regel å skjule ledninger og div. pappa har en Audi a6 og har hatt en A4, var det noe problemer så måtte vi til verkstedet, har du garnati på bilen din? hvis du har så må du ta den med til Forhandleren da fikser de det.. Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornd Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sorry, er ikke garanti på den nå lenger, det var vel kun 3 år etter det jeg husker. Siter 2002 A4 1.8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Selv om garantien bare er 3 år har du 5 års reklamasjonsrett. Det er ikke sikkert det er en reklamasjonssak, men det skader i hvertfall ikke å spørre. Uansett ligger dørbryteren inne i "dørlåsen" mener jeg (ikke 100% sikker). :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Uansett ligger dørbryteren inne i "dørlåsen" mener jeg (ikke 100% sikker). :) Stemmer det. Dørbryteren sitter inne i dørlåsen/låskassa inne i døra. Så hvis denne er gåen vil det ikke gå signaler om at døra er åpen eller lyset ikke slår seg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blavod Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Er 5 års reklamasjonsrett, og om det er feil på det elektriske, går det under reklamasjonsretten (akkurat hatt den diskusjonen med møller, og de sa seg enige) Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornd Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Er 5 års reklamasjonsrett, og om det er feil på det elektriske, går det under reklamasjonsretten (akkurat hatt den diskusjonen med møller, og de sa seg enige) Da gikk den retten ut for noen mnd siden er jeg redd :( Men takker for alle svar, da vet jeg ihvertfall hvor jeg skal lete.. Siter 2002 A4 1.8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg