Gå til innhold

volvo 142 undertsell!

Ranger emnet

Klaffe 142

Anbefalte innlegg

Eg har eit par spørsmål angående understell til 142!

på pedersen racing har de bilstein dempara til 142, sport og rally! eg tenkte på:

Sport/rally framme!

sport bak! om dette er den korta bilstein typen?? eller om det er nokon andre!? og får eg den godkjent m d?

tenkte eg skulle ha 30mm senkesett TUV! og så kappe eit par ringer framme!

NO har eg b ascona 50mm baksenkefjøre framme.. bilen seig rett i hop, men har enda litt fjøing, men sprengde dempara. bilen ligger helt nedpå og det ser veldig tøft ut:) men eg tenkte og få meg eit skikkeli understell med skikkelige dempara og div ;)

takker for RETTE svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men' date=' hvorfor kjøpe TüV-fjører når du allikevel skal kappe dem? Det resulterer jo bare med att du får bot, må vise opp igjen bilen samt att du ikke har noen godkjente senkefjører å vise den med...[/quote']

fordi å kappe orginal fjøre e nåke drit. bilen blir no stivare med dissa demparane å senkefjøre:) godkjenne bilen først m senkesett åso kappe dei etter på :) men bilen skal ikkje på EU før om 2år. men kan no gokjenne bilen m senkesett for d om. men lurer på ka ej skal gjere før eg fær på godkjenning. om eg berre skal ha dissa korta bilstein demparane, og kappe orginale fjøre framme å bak?? men då blir probleme at fjøra bak er kona i begge ender. men får vell sette på mkopp frå 240 da.. eller varmefjøra å bøye den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha bilen lav bak' date=' sett på bakfjører fra Opel Omega A Caravan. De passer rett på (du må lage ny større feste-skive nederst) Funker som f... det.. :-) De har de på Biltema...[/quote']

takker for svar. ja er d sann kopp d? ja er den kona i nederste fjøre ende frå opel omega da? vis ej skal kappe, kan no eg f eks ta kopp frå 240 og sette oppe da? eller ka du mente?

vil ikkje ha dne extrem lav bak! må stupe litt, og eg skal ha eit skikkeli undertsell med fjølring og aliakvell ha den lav!

veit du kar dei selle bilstein clubsport? den korta typen? og ka pris? og om der er til 67-72modell 142 med kon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider