SpAyder Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 heisan lurte på om noen har noe erfaring med short shift i en corrado g60? står på sidene eg har funnet de til salgs at det blir bare 35%mindre lengde på giringen, stemmer det? er det verdt 1300kr? vanskeig å montere? Ikke noen som har noe til salgs vel? Så et lite spørsmål til g-laderen min er gått 20000 etter overhaling, Eg føler den ikke tar med en gang F.eks Eg kjører i 5 giret, girer ned i 3 gir , flater pedalen , skifter til 4 gir og flater pedalen. Da er det akkurat som den henger igjen litt før den tar skikkelig... er det normalt? Mister jo faktis litt tid på det da... Er som sakt ganske grønn når det gjelder g-ladere og sånt, kan liksom bare det eg foreløbig har lest på internett;) Håper det er noen skarpe hoder som kan svare meg på spørsmålene mine;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Så et lite spørsmål til g-laderen min er gått 20000 etter overhaling, Eg føler den ikke tar med en gang F.eks Eg kjører i 5 giret, girer ned i 3 gir , flater pedalen , skifter til 4 gir og flater pedalen. Da er det akkurat som den henger igjen litt før den tar skikkelig... er det normalt? Mister jo faktis litt tid på det da... dette er vanlig på g60 med standard chip. Har noe med hvordan orginalhjernen fungerer, uten at jeg skal forklare dette noe nærmere. SNS kaller dette digi-lag Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 men nå skal den vist være chippet da... går det an å få stillt det vist de kobler til pc og sånt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ang shortshift, så har jeg dette i min bil. Mye raskere giring, og den "klikker" litt mer etter min mening. Bedre å kjøre med spør du meg. Ang montering, så var dette innstallert når jeg overtok bilen. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 men nå skal den vist være chippet da... går det an å få stillt det vist de kobler til pc og sånt ? Det går an å få det bort, men det krever nytt chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det går an å få det bort, men det krever nytt chip oki noe spesiell chip eg trenger da? vet du hvor eg kan få bestillt den/kjøpt den? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ang shortshift, så har jeg dette i min bil. Mye raskere giring, og den "klikker" litt mer etter min mening. Bedre å kjøre med spør du meg. Ang montering, så var dette innstallert når jeg overtok bilen. oki:) høres veldig flått ut! Må hvist ha meg en sånn en ja:) følger vel med en buksnanvisning på montering;) Hvist ikke er det no alltid noen som kan det;) Men takker for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 kjøpt Shortshift ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hehe nei kom aldri så langt desverre, men har enda ikke gått i glemmeboken, så kommer når ikke økonomien er så stram;) men gjerne legg inn en trå der du viser hvordan den skal bli montert hvist du finner ut av det da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Legger du ut en link til Shortshiften du vurderer å kjøpe? Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg