Gå til innhold

shortshift g60

Ranger emnet

SpAyder

Anbefalte innlegg

heisan lurte på om noen har noe erfaring med short shift i en corrado g60? står på sidene eg har funnet de til salgs at det blir bare 35%mindre lengde på giringen, stemmer det? er det verdt 1300kr? vanskeig å montere? Ikke noen som har noe til salgs vel?

Så et lite spørsmål til g-laderen min er gått 20000 etter overhaling, Eg føler den ikke tar med en gang F.eks Eg kjører i 5 giret, girer ned i 3 gir , flater pedalen , skifter til 4 gir og flater pedalen. Da er det akkurat som den henger igjen litt før den tar skikkelig... er det normalt? Mister jo faktis litt tid på det da...

Er som sakt ganske grønn når det gjelder g-ladere og sånt, kan liksom bare det eg foreløbig har lest på internett;)

Håper det er noen skarpe hoder som kan svare meg på spørsmålene mine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et lite spørsmål til g-laderen min er gått 20000 etter overhaling, Eg føler den ikke tar med en gang F.eks Eg kjører i 5 giret, girer ned i 3 gir , flater pedalen , skifter til 4 gir og flater pedalen. Da er det akkurat som den henger igjen litt før den tar skikkelig... er det normalt? Mister jo faktis litt tid på det da...

dette er vanlig på g60 med standard chip. Har noe med hvordan orginalhjernen fungerer, uten at jeg skal forklare dette noe nærmere. SNS kaller dette digi-lag

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang shortshift, så har jeg dette i min bil. Mye raskere giring, og den "klikker" litt mer etter min mening. Bedre å kjøre med spør du meg. Ang montering, så var dette innstallert når jeg overtok bilen.

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang shortshift, så har jeg dette i min bil. Mye raskere giring, og den "klikker" litt mer etter min mening. Bedre å kjøre med spør du meg. Ang montering, så var dette innstallert når jeg overtok bilen.

oki:) høres veldig flått ut! Må hvist ha meg en sånn en ja:) følger vel med en buksnanvisning på montering;) Hvist ikke er det no alltid noen som kan det;) Men takker for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...