Gå til innhold

Feilkode på b230f

Ranger emnet

volvo-Christian

Anbefalte innlegg

Plutselig en dag så ville ikke bilen min starte og den gikk som ei klokke sist gang jeg kjørte med den. (har stått ca en uke) feilsøkte nå og fikk feil kode 1-4-4. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva det betyr, og eventuelt hvordan det repareres?

På forhånd takk!:)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg.. :p Leste bare i autodata.. Men uansett. Det står der at du kan teste om modulen er gåen ved å måle en plass.. Hvis du ikke får utslag der, er modulen gåen, altså grunnen til feilkoden. Enkleste er jo å bytte modulen om du har en annen liggende..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet begge hjernene, men hjalp ikke noen ting.

sjekket så om det kom bensin ut av dysene når han kinnet, men der var det helt dødt! =/

Sjekket om bensinpumpa starta og det gjorde den ikke...

La en ledning dirrekte fra + til + på bensinpumpa, og da gikk den som et fly.

Jeg kinnet mens christian holdt ledningen til bensinpumpa på +'n og vi fikk fortsatt INGEN reaksjon!

Hva i alle dager er grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som Ruzlebiff sa prøvd med hans hjerner, men det ga ikke noe mer tegn til liv! Har sjekket alle sikringer og dem var i orden. Flere som tror det kan være tenningsmodulen? og er det den som sitter i venstre forskjerm ved siden av lykta? Hvem av boksene er forresten LH og hvem er EZK??

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider