joakim@hortensgutta Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei! Jeg har lyst til å gjøre belysningen i kombiinstrumentet mitt blått. Noen som vet hvordan jeg kan få gjort dette på min a3 8l, og hva jeg trenger å bytte for å få det til? Mange biler har vel kun en hette over diodene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Du kan jo se om du finner noen av disse "plasma dials"'ene som er mulig å oppdrive til de fleste biler. Dette er paneler du legger over de eksisterende flatene og kobler til belysningen på lysbryteren for strømtrekk. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 På de fleste biler er det jo mulighet til å enten bytte diode, eller å bytte en hette som er over dioden.. Ingen som vet om dette er mulig altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 så vidt jeg vet er det i disse sorte plater med innstøpt rød plastikk om du har røde instumenter. Slik er vanlig på ganske mange biler... På gamle bilen var det det samme, men i grønt, de fleste steder man hadde mulighet for å bytte. Altså, hvite dioder med plastikkfilter i en viss farge. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg