FK_Bimmer Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 prøvte og modde om en bil som er ganske kul i utgangspunktet :) tror det ble litt bedre (i mine øyner) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 after Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 digger den bilen! tøff mod også (litt "skarp" i kantene bare) prøvde litt jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Hadde jeg sett den siste der hadde jeg ikke trodd den var tuklet med :o Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 prøvde å lage en "tegning" av den også... (har ikke lagd lyktene...):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Det ble også utrolig bra. Har du brukt the PHOTOSHOP BIBLE? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 ja litt, pluss at jeg har lest på diverse forum der de driver med den typen "tegninger". må innrømme at jeg er bra fornøyd med resultatet. det er den første jeg har laget.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg