Gå til innhold

Fant noe i kjelleren. hva er dette til og hva er det verdt?

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Med tanke på at det koster over 12 kroner liter'n, så hører de der hjemme på en lokal helt's søppelfylling. -Er rett og slett jernskrap.

Og folkens Husk: Den siste dusten er ennå ikke født!:D

Er kraftig uenig med deg på dette.

Grunnen til det er at det bugner over av Volvoer som er så langt fra originale som det går an.

Alle originale og "nye" deler er egentlig gull i mine øyne.

Mange av delene er jo fortsatt lager vare osv. Men en dag blir det sikkert værre.

Og hva skal vi gutta som liker å ha det originalt og ikke "ødelagt" gjøre da. Det grommeste er jo i mine øyne en bil som ser fabrikk ny ut og er f.eks 30 år.

Ta godt vare på dette om du ikke skal selge det til en som gir deg det rette.

En dag kan du bli som meg og elsker det klassiske og rene som mange biler er ifra fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du kan det og få sagt det :)

men si det sånn da folkens, en turbo som er ny og ubrukt eller litt brukt selges for mer enn noe godt brukt selges for? skjønner du poenget.

dette er jo strøkent så og si nytt bare at det har liggi mange år og kosa seg. det sier vel litt?

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi har fått med oss at tinga er nye!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

og det her er værd ca nada, helt til du treffer rette kjøperen, så ikke belag deg på å selge med det første, om du vil ha noe for det.. som sagt, er i amazon/pv/duett miljøet noe sånnt kan være int., da det er "grommt" av det du fikk til de, mens til 240 det kjipeste..så bar legg det på hold, så kan du tjene godt på det en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å syte så mye da, han tar det han vil for det. Mange syns prisen på r-sport trekkene mine var helt horribel, men jeg fikk nesten det jeg ville ha for de også.

V8-kis: Legg ut i motorbørsen og slikt da, vet ikke helt om Amazon/PV/Duett sitter og scanner Bilforumet for deler. Hehe! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår