Slim! Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Heisann. Tenkte jeg kunne begynne en slik topic her (gjorde et raskt søk, men fant ikke et med samme navn). Her kan dere fortelle om rånehistoriene deres da dere spant fra en Porsche i den trimma 240'en deres, hadde 150km/t fra Tønsberg til Oslo eller et møte med Onkel Blå du har hatt. Fortell alt! Jeg skulle gjerne fortalt en selv, men mangler enda noen måneder på å få denne helvete lappen så :rolleyes: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 En gang så holdt jeg 40 km/t i tettbebygget strøk. Gjentatte ganger så har jeg kjørt på gult lys... Litt dumt at jeg skal komme med de verste historiene i første post, men jeg satt nå her ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Lå "breit" på E18 rett etter Liertunellen i forige uke, slapp på 5. i den slake svingen. Skrekkopplevelse. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Slimline Heisann. Tenkte jeg kunne begynne en slik topic her (gjorde et raskt søk, men fant ikke et med samme navn). Her kan dere fortelle om rånehistoriene deres da dere spant fra en Porsche i den trimma 240'en deres, hadde 150km/t fra Tønsberg til Oslo eller et møte med Onkel Blå du har hatt. Fortell alt! Jeg skulle gjerne fortalt en selv, men mangler enda noen måneder på å få denne helvete lappen så :rolleyes: Man trenger vel ikke lappen for å ha bilhistorier ;) Brukte ofte å låne bilen før jeg fikk lappen. Jeg og en kompis møtte faktisk foreldrene hans ute på landeveien i rimelig høy fart i 16års alderen. Ble en "smule" nervøs ja .. Heldigvis så dem ikke at det var oss! Meste jeg hadde før jeg fikk lappen var vel drøye 170kmt .. Alt er mye mer moro før det er lovlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by JuIius En gang så holdt jeg 40 km/t i tettbebygget strøk. Gjentatte ganger så har jeg kjørt på gult lys... Litt dumt at jeg skal komme med de verste historiene i første post, men jeg satt nå her ;-) Gæærning.Du er helt loco...:D Det er sånne som deg som aldri skulle hatt lappen.:op Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by TBI Man trenger vel ikke lappen for å ha bilhistorier ;) Brukte ofte å låne bilen før jeg fikk lappen. Jeg og en kompis møtte faktisk foreldrene hans ute på landeveien i rimelig høy fart i 16års alderen. Ble en "smule" nervøs ja .. Heldigvis så dem ikke at det var oss! Meste jeg hadde før jeg fikk lappen var vel drøye 170kmt .. Alt er mye mer moro før det er lovlig :D Det er jo forsåvidt sant. Det hender jo bilen står der og jeg vet hvor nøklene er. Klart det er fristende, men heldigvis klarer jeg å holde meg i skinnet. Hadde jeg fått utsettelse på lappen hadde jeg tatt livet av meg tror jeg. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Ville nok vært dumt med bare få mnd igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Slimline . Klart det er fristende, men heldigvis klarer jeg å holde meg i skinnet. Hadde jeg fått utsettelse på lappen hadde jeg tatt livet av meg tror jeg. Utsettelse er en bagatatell - Verre hvis du drept/skadet noen.... Godt du holder deg i skinnet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Slimline Det er jo forsåvidt sant. Det hender jo bilen står der og jeg vet hvor nøklene er. Klart det er fristende, men heldigvis klarer jeg å holde meg i skinnet. Hadde jeg fått utsettelse på lappen hadde jeg tatt livet av meg tror jeg. Ikke kjør uten lappen, jeg snakker av erfaring :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Dette er en ypperlig tråd til å fortelle akkurat hva som skjedde... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 tja bil og bil nesten ihvertfall lå i 130 med uregga trimma moped uten hjelm med en bakpå med promille på 40km/t her i oslo like ved meg er det en nesten rett (om natten) IKKE trafikkert BREI vei uten fartsdumper med relativt ny asfalt og 40sone *sikle* hadde vel sitti inni til pikken fikk venstresving Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by duxx0 tja bil og bil nesten ihvertfall lå i 130 med uregga trimma moped uten hjelm med en bakpå med promille på 40km/t her i oslo like ved meg er det en nesten rett (om natten) IKKE trafikkert BREI vei uten fartsdumper med relativt ny asfalt og 40sone *sikle* hadde vel sitti inni til pikken fikk venstresving Lurt! :rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 En kamerat og meg skulle til kiosken mitt på vintern, -20 grader, alene hjemme hos han, gikk ut og der står det en boble i gården, nedfrosset og fin, vi setter oss inn og tror dere ikke nøkkeln sto i da.... og den startet umiddelbart.... ut å skrape is og kjøre i vei, kommer 200m bort i gata til en slaaaaak sving og vi sklir fint rett ut i grøfta og treffer en skiltstolpe, mens jeg står ute og dytter kommer foreldra og onkeln til kameraten min kjørende..... flaut, faren kjører bilen hjem, vi går og gruer oss til komme tilbake, kommer inn døra og blir ledd av...... vi var 16 og 17 år... Bobla manglet skilter og bremser, og ventet på å bli burdagspresang til en bekjent av famillien.... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Big-Z En kamerat og meg skulle til kiosken mitt på vintern, -20 grader, alene hjemme hos han, gikk ut og der står det en boble i gården, nedfrosset og fin, vi setter oss inn og tror dere ikke nøkkeln sto i da.... og den startet umiddelbart.... ut å skrape is og kjøre i vei, kommer 200m bort i gata til en slaaaaak sving og vi sklir fint rett ut i grøfta og treffer en skiltstolpe, mens jeg står ute og dytter kommer foreldra og onkeln til kameraten min kjørende..... flaut, faren kjører bilen hjem, vi går og gruer oss til komme tilbake, kommer inn døra og blir ledd av...... vi var 16 og 17 år... Bobla manglet skilter og bremser, og ventet på å bli burdagspresang til en bekjent av famillien.... sikkert veldig fornøyd han som skulle få gaven da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Har en liten historie fra i sommer da jeg skulle opp på verkstedet til pappa å fylle på bremseveske, kl. var vel ca. 23-24. For å komme inn med sykklen min måtte jeg flytte en BMW 318is som stod rett innafor verkstedporten, rygga bilen ut, og skulle bare kjøre en runde å snu rundt bygget, gir full gass i 1. gir og plutslig hopper bilen noe jævlig og det bråker noe voldsomt. Går ut av bilen og oppdager at begge bakhjula har detti av. Meg og en kamerat som var med meg holder på å knekke sammen av latter, og etter 1-2 timer med intens latterkrampe klarer vi å få bilen inn igjen. Var ingen store skader, bare litt oppripa under og de beskyttelsene som er rundt bremseskivene var litt bøyd. Gjorde jo ikke så mye, var tross alt bare en delebil, hadde vært værre hvis det var kundebil. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg