Gå til innhold

Problem med Kyosho Mini-Z! hjelp!

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

Gjest Volvo_gutten

Fikk min Overland i posten på fredag. kjørte og hadde mye gøy med den. Men så ville den ikke mer. Den har fått sitt eget liv.

Dette skjer når jeg skrur på senderen og bilen:

- Ingenting skjer, bilen nekter mine kommandoer.

- etter 10-15 sek. begynner den å svinge helt vilt av seg selv.

- og så kjører den - full fart. Uten at jeg gjør en dritt. Dermed må jeg skru av alt. :angry:

Hva er galt?? Veldig takknemlig for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min Overland i posten på fredag. kjørte og hadde mye gøy med den. Men så ville den ikke mer. Den har fått sitt eget liv.

Dette skjer når jeg skrur på senderen og bilen:

- Ingenting skjer, bilen nekter mine kommandoer.

- etter 10-15 sek. begynner den å svinge helt vilt av seg selv.

- og så kjører den - full fart. Uten at jeg gjør en dritt. Dermed må jeg skru av alt. :angry:

Hva er galt?? Veldig takknemlig for alle svar ;)

du puttern i esken og sendern tilbake der du kjøpte den

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Føler posten min var usakelig uten noe form for hjelpsom info, så jeg tenker jeg skal rette på det med å si;

-Kanskje det var skadede krystaller.

Kunne hjulpet å bytte begge krystallene (en i sender og en i mottaker. Er en liten metall-dings med 2 små metallben og en paporlapp rundt seg hvor det står Mhz, eksempelvis 25.020Mhz), men tilbakesendt er tilbakesendt. ;)

-Kunne også være noe så enkelt som at senderen din ikke var skrudd på eller tom/nesten tom for strøm.

Litt mer saklig denne gangen :D

- 1993mod Ford Fiesta RS1800

- 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i)

- 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...