Gå til innhold

oljelekkasje, fytti så mykje røyk :s :) hehe

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hey!!

Eg kjøpte ein 68 modell chevrolet nova for 2 mnd si, ca..

Kongebil det, strålandes fornøyd :).. Men fant ganske snart ut at den hadde ein oljelekkasje. Er ein 3.50 maskin som står i..

Ser ut som den lek litt framme og litt meir i bakkant på manifolden. Lurer på om dette er ein vanleg plass å få lekkasje?

I bakkant av motoren er det værst, i oppoverbakkar drypp det olje ned på eksosen,så det ser jo mindre lurt ut :p..

Ser olja renn ned langs begge sider av motoren, men mest på den sida som fordelaren er på.

etter eg tørka motoren grundig rein, så såg eg at det kom og litt olje oppå sjølve innsugsmanifolden, rett foran fordelaren. Mulig det er lekkasje fra fordelaren og då?

Er vekke på jobb nå,men tenkte eg skulle spør litt rundt, så eg er mest mulig beredt til skruing når eg kjem heim:)..

spør og med tanke på hvis det er pakningar el tetningar eg burde kjøpt, med tanke på fordelaren og manifolden..

Blir veldig gla for svar :)..

Ingen verdensmester med amerikanarar, men like godt og skru, og lærer gjer ein jo av feila sine, så litt håp bør det ver ver. hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!

Eg kjøpte ein 68 modell chevrolet nova for 2 mnd si, ca..

Kongebil det, strålandes fornøyd :).. Men fant ganske snart ut at den hadde ein oljelekkasje. Er ein 3.50 maskin som står i..

Ser ut som den lek litt framme og litt meir i bakkant på manifolden. Lurer på om dette er ein vanleg plass å få lekkasje?

I bakkant av motoren er det værst, i oppoverbakkar drypp det olje ned på eksosen,så det ser jo mindre lurt ut :p..

Ser olja renn ned langs begge sider av motoren, men mest på den sida som fordelaren er på.

etter eg tørka motoren grundig rein, så såg eg at det kom og litt olje oppå sjølve innsugsmanifolden, rett foran fordelaren. Mulig det er lekkasje fra fordelaren og då?

Er vekke på jobb nå,men tenkte eg skulle spør litt rundt, så eg er mest mulig beredt til skruing når eg kjem heim:)..

spør og med tanke på hvis det er pakningar el tetningar eg burde kjøpt, med tanke på fordelaren og manifolden..

Blir veldig gla for svar :)..

Ingen verdensmester med amerikanarar, men like godt og skru, og lærer gjer ein jo av feila sine, så litt håp bør det ver ver. hehe :-)

Klassisk Smal Block Chevy problem.

Det som skjer er at gummi pakningen som ligger mellom innsug og blokka slir ut og dermed lekker det som fy.

Ta av innsuget og kast begge pakningene mellom toppane er ei gummi lefse som ligger der.

Gjør rent og bytt innsugspakninger mot toppane.

Legg så på en fin tykk pølse med paknings stoff der gummi pakningen lå og monter insuget,

La tørke før prøvekjøring.

Hvilke årgang Nova harru kjøpt?

Lykke til.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novaen e 1968 modell. har bilde av an på personlig galleri, eller ka da nå hette :)..

Takk for tipse, tenke da e lurt å begynna der ja :-)..

Allti hatt lyst på amerikanar, så fant ut eg skulle slå til nå,hehe..

Einaste veldig kjedelig at eg ikkje har fått greie på noko historikk på bilen. verken ka dela maskinen er bygd opp av, eller tidligare eigara eller noko som helst. Hadde jo vore litt interessangt :-). Så hvis det er nokon som drar kjensel på bilen, hvis dei ser på bilde av an på galleriet, så blir eg gla for info :-)..

Einaste eg veit, er at bilen er godkjent ombygd med motor og at det skal vere 420 hestar, sånn ca :). Har ikkje papir på dette som sagt, så eg skal ikkje garantere alle dei hestane ;).

Veit berre at han går rikelig bra for meg,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider