kruttslam Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har en Omega B 2.0l 16v -97mod. Displayet til venstre i panelet, for visning av temp, klokke og feilmeldinger viser bare halve bokstaver så det blir som kråketegn. Det virker som at årsaken kan være press mot LCD plata. Men hvordan kan jeg demontere og få frem instrument panelet for å sjekke dette? Ser ikke skruehull noe sted og har ikke lyst til å bryte i tilfelle dekslene sprekker. Må jeg av med rattet for å få ut panelet? Da blir det umulig pga airbagen. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Du må skru av de luftekanalene ved siden av displayet, da finner du skrer. Også må du av med øvre delen av dekslet rundt rattet. Tar ut alt på max 5min, veldig enkelt. Selve instrument huset sitter i 2 skruer mener jeg. Du må bikke ut luft slusene før du finner skrene til å ta ut hele kanalen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 kan det være print greiene bakpå? Det er jo ikke akkurat noe nytt at de ryker på disse bilene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg