turbotassen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hvorfor er det INGEN JÆVLA admin som tar seg tid til å svare for seg her??!?? 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 en måte og få opp disse menyene på er og høyre klikke og opne i nytt vindu.. :) __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 en måte og få opp disse menyene på er og høyre klikke og opne i nytt vindu.. :) Leste du tråden før du svarte? :) -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Jeg la inn en meget gunstig adblock-funksjon i Mozilla, og benyttet anledningen til å blokke all reklame fra bilforumet:) Funka som snus :) Søk etter Adblock Plus, og når det er installert legger du inn en blokk mot http://www.bilforumet.no/adserver/* '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Husk at det er disse forhatte annonsene som betaler og muliggjør ditt og mitt opphold på bilforumet. Ser du en interessant annonse betaler du for deg ved å klikke på den en gang i blant. Men ikke overdriv. :) Kan jo skylde litt på ferietid, men send en PM til admins så de blir obs på problemet. Det er i dems interesse at menyen er synlig slik at dere kan fortsette å klikke på reklamene OG være fornøyde bilforumet brukere. :) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jeg skal ikke svare på vegne av admins eller noe, men jeg tror nok at dersom de hadde visst hva problemet var så ville det vært løst. Men jeg skal bruke mine superkrefter til å hacke litt i koden og se hva som kan være galt :) _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Husk at det er disse forhatte annonsene som betaler og muliggjør ditt og mitt opphold på bilforumet. Ser du en interessant annonse betaler du for deg ved å klikke på den en gang i blant. Men ikke overdriv. :) Det har vel vært tatt opp før, og det har jo vært sånn i en halv evighet. Og når den eneste løsningen jeg kan gjøre som bruker, er å sperre reklamen.. Så blir jo valget enkelt :) '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hadde en tråd ute om samme problemet for lenge siden, men den har sporløst forsvunnet. Tror den rett og slett er slettet:( Uansett lite hjelp og få, skjønner liksom ikke helt at dette er noe problem og fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Har samme dritten her, er f.eks High Octane-reklamen som blokkerer menyen. Bruker stort sett Hurtiglenker-menyen, så det er ganske irriterende. :( Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Fiksa :d Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 :happyhappy: Genialt. Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Fiksa :d Det er bra så er vi alle fornøyde og glade! :D -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Applaus! :) Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg