Volvo_thomas Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Planer om å bygge om til en standard 16v motor, skal selvsagt bytte motoren. men hvordan er det med lednings nette? er det mye arbeid? må alt byttes? og noen som veit hvor man får tak i koblings sjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Vil anbefale deg og skaffe ledningsnett fra 240 med LH-2.4. Bygget nettop om til b230FK i min 740 fra b230a, og ledningsnettet fra 240 var veldig greit å bruke. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_thomas Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Takk for det, men da må alt ut da eller? dashbordet å alt som er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 240 nettet er kun motornett, derfor veldig greit å bruke. Du kobler det simpelthen til motoren, og drar det gjennom torpedoveggen på passasjersiden, og så legger du hjernene under hanskerommet. Så er det noen få ledninger du må koble opp til det originale 740 nettet. Jeg klippet opp ledningene som går i multikontakten under dashen på førersiden. Dashbordet ser jeg ingen vits i å ta ut. Du skrur bare ut stereoen, instrumentpanelet og platene under dashen på fører og passasjerside, for å få tilstrekkelig plass til å strekke ledninger. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_thomas Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ok. da er det ikke store saken, men noen som har kobling sjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.