Gå til innhold

intercooler uten turbo

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

gjerne meningsløst å teit, men e en ute etter å ha en bil som vil være en av "de store gutta" å ikke har råd til en slik bil, så e det vel ikke så dumt?

 

bruk heller penga på noe anna du:P

blir veldig teit med ic uten turbo.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du må gå hele veien, 5" utblås på eksos med led-lys i, fake dumpventil, og hjulkapsler med "bremseskiver". Eller du kan la være å kaste bort pengene dine på allmulig slags dritt, og heller bruke det du har på noen oppgraderinger som faktisk fungerer.

 

Og for å svare på spørsmålet ditt: går fint ann å henge den der, men jeg hadde droppet å rute innsugslufa gjennom den, siden dette vil trekke i negativ retning på en sugemotor.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrukslån er fint... Skal du bare ha den for en minimal effektøkning og "Jeg har snurre"-bragging-rights,så trenger du nesten bare 2.5" anlegg,en ex-Escort T25-snurre med 0.5 i trykk og en ic,og diverse småplukk som tilleggssprut og slanger. Litt nevenyttighet og noen flinke kompiser så blir du en av "de store gutta" og ikke en "wannabe" som blir sett ned på og du lærer masse. Utrolig hva man får tak i med et lån på kanskje 25000 kr. Jeg vet om flere som har turbokonvertert div biler til begrenset trykk for knappe 10K... Man ikke legge 60K+ i en turbokonvertering for å "være med" vet du. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i turbo bygg? på åssn bil og motor?
Sjekk Reodor's prosjekttråd... om en 850 med hjertebypass og steroide-injeksjon rett i ryggmargen... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne meningsløst å teit, men e en ute etter å ha en bil som vil være en av "de store gutta" å ikke har råd til en slik bil, så e det vel ikke så dumt?

 

Jo... Det er det...

Vet ikke helt hva som klasifiseres som "De store gutta", men hvis intercooler er kravet, så er vell jeg en av de, og jeg kan trygt si, det er ingen fordel ved å være en av "de store gutta".

Dropp det, og spar heller til noe som klarer 0-100 på under 10sek.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår