Gå til innhold

Skal kjøpe meg golf nå :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Få fatt i en Golf i god stand, ingen eller lite rust. Kjørt lite, helst av en gammel mann som har fulgt opp alle servicer osv..

Da har du et bra utgangspunkt til å gjøre bilen om til AKKURAT hva du selv ønsker.

Om noen vil ha blanke GL dingser, si ifra før jeg pelmer de i søpla. :)

90-look 4-evah! :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Noen som kan anbefale hvordan golf2 jeg burde kjøpe og evt styling osv ? :)

Kanskje noen som selger ? :)

Du må enkelt og greit finne ut hva du liker selv ... En golf 2 kan etter min forstand styles på mange måter ... Men de fleste ender vel opp med å sette på 90 fangere - selv om kid-a ikke liker det like godt bestandig ... :)

Men noen som har god tid kan jo poste noen bilder her - så får du se hva du liker - så kan vi heller fortelle deg hva ting som er gjort med den bilen ....

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen din var fiiin ... Men jeg tenker ikke bare på styling, har forsåvidt bestemt meg der ... Tenker mer på motor osv nå... Hva max km stand burde være, ting jeg burde se etter osv... Skal kjøpe meg en golf, har store planer om stylinga og annlegg osv, men motor og sånn er jeg usikker på ... Så det jeg egentlig vil ha er seriøse anbefalninger, fordeler/bakdeler, ikke noe sånn som: "jeg har golf gti 16v, det er bra" vil ha litt mer konkrete opplysninger... Og husk, jeg er bare 16 år, og skal ha en bil som prosjekt i 2 år og ende opp med skikkelig fin og bra golf når jeg er 18...

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Men de fleste ender vel opp med å sette på 90 fangere - selv om kid-a ikke liker det like godt bestandig ... :)

Nei fy faen!

Snakk om mangel på respekt!

Nå melder jeg meg ut av forumet hvis ikke flere snart bygger bilene etter min smak!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider