Ryggemann Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei, har bestilt en del varer fra Autogeek, betalte med paypal. Da sto det 0 i frakt... Får da en mail der det fortsatt står 0 i frakt... Har fått en mail til der det står $84 i frakt, men ingen info om betaling. Bare at eg må "godta" ellers canselleres handelen... I grunn ganske uoversiktelig... Kan noen forklare ka som skjer her?? Takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Du må bare si at du aksepterer frakten ellers blir bestillingen kansellert! Det er sånn det fungerer på autogeek. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryggemann Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ok, eg har svart må mailen, og sagt at eg godtar frakten... Får eg da ny paypalbetaling for bare frakten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Noen som vet hvor lang tid det tar før pengene blir trekt ved vanlig betaling (ikke Paypal)? Frakt og alt er godkjent, og jeg har fått bekreftelsesmail på at det er i orden. Bare venter på at det skal bli trekt fra konto'n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det pleier å gå ganske fort. Tok bare 3 dager fra jeg aksepterte frakten, og til jeg sto med pakken på trappa... Dette var med FedEx som fraktfirma, forrige gang var det USPS og da tok det litt lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryggemann Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 men måtte du betale to ganger? en for varene og en for frakten? Eg har betalt for varene men ikke frakten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg betalte med VISA jeg da. Men jeg betalte bare en gang, alt ble trekt etter at jeg aksepterte frakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Men hva skriver dere på "state" når dere registrerer dere? Det går kun å skrive to bokstaver. Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle 74 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Men hva skriver dere på "state" når dere registrerer dere? Det går kun å skrive to bokstaver. Der kan du skrive NO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg