Marq_ Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 lurer på hva som er forskjellen på disse to motorene med tanke eksos anlegget fra turboen og bakover. vil ett eksos anlegg fra en 2.0l passe overens? trenger svar fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 kan ikke hjelpe så veldi mye, men har elbow og downpipe fra en SR20DET (blir vel automatisk til en LHD bil også da) på Sil80'en. Måtte forandre litt på vinkeln til downpipe'en for at den skulle passe, men ikke mye jobb. Bare å snitte opp en sveis, bøye røret litt mer også sveise fast igjen. Etter downpipe er det vel samme på alle uansett hvordan motor du har.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Dette lurer jeg også på, da jeg har funnet et par anlegg jeg kunne tenkt meg kun solgt for sr20det Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eswop Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Ta en tur innom forumet på http://www.200sx-ogn.org. Der kan du nok finne svar! Siter -92 200sx- "Drft ed. Motor ferdig!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg