Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Vel.. Da har jeg gått til innkjøp av en Golf MK IV.. Lurer derfor litt på baklykter.. Forslag ? Syns ikke Lexus lykter kler MK IV så godt, så vil ha noe annet enn det.. Bilen er rød.. Mvh Chris.. (Ja, jeg har feil nick. Hehe.. Skal endre det..) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Helt enig. Liker ikke lexus-look lyktene som er til Golf. Kjøp de som er røde og hvite. De blir perfekt på din bil. Post noen bilder av bilen din! Her er de på en blå bil: http://www.dub-nation.com/show/dubwars/pic_23.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Funket dårlig den linken der.. Har sett på de som er røde og hvite.. Eller den øverste delen er hvit og den nederste rød.. Har bare ikke sett de til Golf IV.. KUN Golg II.. Kjipt.. Hakke fått tatt noen egne bilder enda.. Må ta en 'photosession' snart.. Her er linken til annonsen.. Er noen bilder der.. http://www.finn.no/finn/car/object?id=3988660&sid=839874106971293&pos=13&rub=202 Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Gratulerer med ny bil Chris! Blir rart å seg deg kjøre VAG :D Hadde aldri klart å gjette at du skulle kjøpe deg noen annet enn en japse bil. Bilen så veldig fin ut, men jeg syntes prisen virket høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by CivicVTEC Funket dårlig den linken der.. Har sett på de som er røde og hvite.. Eller den øverste delen er hvit og den nederste rød.. Har bare ikke sett de til Golf IV.. KUN Golg II.. Kjipt.. Hakke fått tatt noen egne bilder enda.. Må ta en 'photosession' snart.. Her er linken til annonsen.. Er noen bilder der.. http://www.finn.no/finn/car/object?id=3988660&sid=839874106971293&pos=13&rub=202 De lyktene her er vel noe lignende?Selges på http://www.autospar.no Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Fin bil du har! Sorry med linken, den funket når jeg postet svaret. Lyktene som jeg mener er røde øverst, hvit i midten og røde nedrest. De som selges på autospar er FK lyktene Chrystaledge. Personlig syntes jeg at de ikke er noe serlig pen. De jeg mener er på bilen i linken under. (for håpe den virker denne gangen da ;D ). Har sett de på rød bil, og det var sinnsykt bra!! Mener å huske at det er Hella som produserer de http://www.evo.no/phpbb2/viewtopic.php?t=93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by hercem Gratulerer med ny bil Chris! Blir rart å seg deg kjøre VAG :D Hadde aldri klart å gjette at du skulle kjøpe deg noen annet enn en japse bil. Bilen så veldig fin ut, men jeg syntes prisen virket høy. Hehe.. Mange som har blitt sjokkert.. Lenge siden jeg har sett deg ute nå.. Hva har skjedd ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by boramannen Fin bil du har! Sorry med linken, den funket når jeg postet svaret. Lyktene som jeg mener er røde øverst, hvit i midten og røde nedrest. De som selges på autospar er FK lyktene Chrystaledge. Personlig syntes jeg at de ikke er noe serlig pen. De jeg mener er på bilen i linken under. (for håpe den virker denne gangen da ;D ). Har sett de på rød bil, og det var sinnsykt bra!! Mener å huske at det er Hella som produserer de http://www.evo.no/phpbb2/viewtopic.php?t=93 De er kule de der, men ligner nesten på de jeg har.. Bare at de jeg har er sotet i midten.. Vil ha noe som ikke alle har.. Vanskelig det her.. Hmm.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 er det orginale jubileums gti 'ns skjørt, front og bakende? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Disse er det ikke mange som har vel.. Ellers er slike svarte litt fine. Kansje ikke på rød, ikke veit jeg. Har ikke no med baklykter, MEN skaff dere panserforlenger golf4 folk! Ser jo utrolig bra ut + nesten ingen som har det her. Om det er noen. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by SnIper er det orginale jubileums gti 'ns skjørt, front og bakende? Tror ikke det, for den ble levert med dette orginalt.. Ble montert før første eier fikk den.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by sheriff Disse er det ikke mange som har vel.. Har ikke no med baklykter, MEN skaff dere panserforlenger golf4 folk! Ser jo utrolig bra ut + nesten ingen som har det her. Om det er noen. Ikke no fare.. Grill og grill-list er bestilt :) Denne typen.. HVor får jeg sånn grill ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg