turbokano Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article494280.ece hehe,dette var ikke så smart nei.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Han følte dette såpass urettferdig at han derfor hjalp politiet med å peke ut de andre sjåførene som hadde deltatt i burningen. . Ikke at politiet hadde fått nok hjelp... Lurer på om nevnte blir oppringt neste gang gutta skal ut og kjøre?? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ifølge Lindesnes Avis var en av sjåførene politiet fikk fatt på, svært lite fornøyd med sitte alene igjen med skjegget i postkassa. Han følte dette såpass urettferdig at han derfor hjalp politiet med å peke ut de andre sjåførene som hadde deltatt i burningen. I stedet for at alle delte en bot, fikk alle hver sin fine skinnendes bot ja... Smart kar Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Starter på toppen. Ved utløsning av brannalarmen, blir porten til parkeringshuset automatisk stengt, og politi og brannvesen varslet. I helvette. Med andre ord hvis det begyner å brenne så blir du sperret inne uten mulighet til å komme deg ut. Sent på kvelden er det mer eller mindre tomt i parkeringshuset. De kunne dermed leke seg litt og råne fra etasje til etasje, sier konstituert sjef ved Mandal politistasjon, Tor Åge Tronstad. Etterfulgt av Han er siktet for å ikke å ha utvist nok varsomhet i trafikken, sier Tronstad. Hvor har han ikke vist varsomhet i trefikken? De sier jo selv at det var inne i ett tomt parkeringshus og IKKE ute i trafikken. Avslutter med Ifølge Lindesnes Avis var en av sjåførene politiet fikk fatt på, svært lite fornøyd med sitte alene igjen med skjegget i postkassa. Han følte dette såpass urettferdig at han derfor hjalp politiet med å peke ut de andre sjåførene som hadde deltatt i burningen. Tystere skal dø!!!!!!!!!! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Starter på toppen. I helvette. Med andre ord hvis det begyner å brenne så blir du sperret inne uten mulighet til å komme deg ut. Reagerte på den selv Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Reagerte på den selv kommer vell ut,men ikke med bilen men ja,litt ufint! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 kommer vell ut,men ikke med bilen men ja,litt ufint! Men hvis jeg står i ett P-hus og det begyner å brenne så hopper jeg ikke ut av bilen og begyner å løpe. Da kjører jeg seff til nærmeste utgang og forlater bygget. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Er d ingen som har litt mer peiling på brann en dette ? Har dere hørt om gjennomtrekk ? Er nok av nødutganger der Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Men hvis jeg står i ett P-hus og det begyner å brenne så hopper jeg ikke ut av bilen og begyner å løpe. Da kjører jeg seff til nærmeste utgang og forlater bygget. For det blir det jo ikke kaos av hvis 200 biler med stressa menn og kvinnfolk (vet ikke hvor stort det park.huset er jeg men) skal fortest mulig ut samtidig. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Tror du det blir mindere gjennomtrekk av at ett gitter lukkes? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det er nok brann dører, ikke gitter. Alle store byggninger har dette... Også for å hindre at brann skal utvikle seg i flere soner av et bygg... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Man vil da prøve å redde verdier, om man har muligheter for det?? Om det brenner i 3 etg på et parkeringshus, er det genialt å se gobilen brenne, fordi gitter/porter går ned. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 kjør igjennom porten!:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Den var lei! :P Moralen er vel at man må ha god ventilasjon når man burner. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 parkere bilen og stikke ut nødutgangen? virker mye bedre en å vente på at politiet skal komme Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg