optus Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 dette hadde de godt av. Drittunger. Forstår ikke vitsen med og spinne og herje med en bil. Ser jeg guttunger her i gata, spille høy muskikk sent om kvelden, eller de ruser og spinner med bilen, så jager jeg dem vekk rimelig kjapt. Blir så provosert av undommer som spinner og herjer med bilene sine. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Klarer dere ikke se grunnene til at parkeringshuset sperres av? Panikk dreper. Tenk deg røykutvikling i et lukket område, og en kø av biler ført av stressede personer som skal ut, helst i stad. Sånt blir det katastrofe av. Siter [o] '98 BMW 520i [X] '94 BMW 316i Compact - Vil det ikke, så skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Tabberånere var et ironisk ord. Da alle rånere er tabber :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Klarer dere ikke se grunnene til at parkeringshuset sperres av? Panikk dreper. Man får vel ikke akkurat mindre panikk av å bli sperra inne plutselig da. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 dette hadde de godt av. Drittunger. Forstår ikke vitsen med og spinne og herje med en bil. Ser jeg guttunger her i gata, spille høy muskikk sent om kvelden, eller de ruser og spinner med bilen, så jager jeg dem vekk rimelig kjapt. Blir så provosert av undommer som spinner og herjer med bilene sine.Få deg en hobby. Ev. et liv. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Det er helt vanlig i bygninger at dører lukkes automatisk ved brannalarm. Det skjer for å begrense lufttilførselen til brannen. Rånerne her jeg bor er ikke de glupeste i hodet. Tydeligvis ikke i Mandal heller. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 LOL Når du svir så mye gummi at det blir store blå skyer så må man faen da meg skjønne at man skal ta en pause for at røyken blir ventilert bort. Jækla noobs. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 dette hadde de godt av. Drittunger. Forstår ikke vitsen med og spinne og herje med en bil. Ser jeg guttunger her i gata, spille høy muskikk sent om kvelden, eller de ruser og spinner med bilen, så jager jeg dem vekk rimelig kjapt. Blir så provosert av undommer som spinner og herjer med bilene sine. Å så sinna du blir hvis du ser noen spinne... oioioi så sint du blir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 dette hadde de godt av. Drittunger. Forstår ikke vitsen med og spinne og herje med en bil. Ser jeg guttunger her i gata, spille høy muskikk sent om kvelden, eller de ruser og spinner med bilen, så jager jeg dem vekk rimelig kjapt. Blir så provosert av undommer som spinner og herjer med bilene sine. Kan du ikke komme hit å jage bort meg a? :hide Har fortsåelse for at folk blir irritert over de som driver å herjer i tettbygde strøk. Ellers var vel dette ganske "driti ut" av de som har børna i P huset. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Rånerne her jeg bor er ikke de glupeste i hodet.Og det anser du deg for å være kvalifisert til å si noe om...? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Og det anser du deg for å være kvalifisert til å si noe om...? Ja. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Ja.Begrunn svaret Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Sannsynligvis fordi de opptrer mindre klokt. En kjenner sine egne på ulla, om det var det du skulle frem til Mondeo? *Nøytral, tar på seg flammesikker dress og setter seg til rette med popcorn* :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 :uhhmmwhat?: :happyhappy: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Begrunn svaret Først må du begrunne spørsmålet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg