Gå til innhold

"Tabberånere! i Mandal..

Ranger emnet


turbokano

Anbefalte innlegg

Det har jeg aldri sagt!!! Det er stor forskjell på å leke seg i et parkeringshus, eventuellt et kryss midt på natta, kontra det å "tøffe" seg blant fotgjengere.

Selvfølgelig er både jeg og alle andre helt enig med deg der. dette tror jeg alle egentlig er enig med deg i det, selv om man kanskje ikke tenker på det der og da.

Det jeg reagerte på er at noen skal på død og liv jage de som egentlig ikke utsetter noen andre enn dekkene sine for fare.

Men hva som feiler meg? Tja! Sikkert en hel del etter din oppfatning

Vet du om noen som har dødd av burning? Burning er nemlig ikke å spinne rundinger. Har ingen statistikk, men det er nok flere som er blitt rygga over

 

 

 

min aller beste kompis gjenom 11 år døde av at en skulle leke seg med sin flonka nye opel omega for 3 år siden, et passende tema å ta det opp, liker i grunnen ikke å snakke om det som skjedde med han, men dette var grunn nok til å dra det fram, har ikke noe i mot at folk burner drifter osv overhodet, eg e en av de selv, men gjør det under trygge omstendigheter der det ikke kan gå galt, så lenge det skjer vekke fra tettbygde strøk å under sikre omstendigheter å personen bak rattet har en god tilstede værelse har eg ikke noe i mot det:)

 

R.I.P Tom Sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi snakker om gutter som syns det var tøffere med 0 enn 1 i karakterboka. Gym likte de ikke, så de skrev falske meldinger hjemmefra: "Ola er syk i dag og må få slippe gymnastikk. Karin."

 

Denne likte jeg!

 

Jeg vet om 'rånere' som sikkert hadde bedre og like karakterer enn deg. (Uten at jeg vet dine). Meg inkludert. Jeg hadde en gammel syvførr, den burna jeg mye med, dro litt sleng osv. Hvis du hadde sett meg da, hadde du tenkt for deg sjøl at han er der er 'narkovrak', drop-out fra skolen og en taper? vel, kan røpe meg selv, har en middels dyr bil, har utdannelse sikkert verdt mer enn din, fagbrev som bilmekaniker, og er oljeoperatør offshore. Men jeg er også en råner. Kjenner flere som er det, som ogs liker å spinne osv. Har bekjente som er 35+ med unger på 7-10år, som jobber iherdig innen motorsport her i området, som ofte tar seg også runder på byen, og kanskje lager ei stripe i ett kryss om kveldene. Jeg ser ikke problemet ditt med dette altså. HATER de som legger seg opp i slike tinger, ikke bare innen bil, men allt annet også. Så, slutt med å henge i vinduet å følge med naboen din, og begynn å bry deg med dine egne ting, og ikke legg deg opp i andres saker!

 

MEN, men kan uten tvil at jeg er INGEN fan av 'råkjøring' osv i tettbegygde strøk hvor det ferdes unger, spesiellt på dagtid. så det er sagt.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom denne tråden er mitt inntrykk følgende; 85% av brukerne på dette forumet er selv umodne rånere/drittunger som derfor selvfølgelig også sypmatiserer med de personene som tråden opprinnelig handler om. Når dere etterhvert får hår på tissen kommer dere forhåpentligvis til å skjønne at det er viktigere å redde seg selv enn å redde Cosworthen hvis det tar fyr i garasjen.

 

At biler ser bedre ut når de kjører med park&tåkelys regner jeg med er en utbredt mening ettersom mange velger å gjøre akkurat dette.

Det finnes overhodet ingen rasjonelle årsaker til å kjøre med park + tåkelys. Alle rånere har imidlertid blitt enige om at dette er tøft 24 timer i døgnet. Og som vi alle vet så utgjør rånerstanden eliten av sjåfører (kremt). Etterhvert har et betydelig antall av den litt eldre garde også meldt seg inn i denne klubbben for å fremstå som litt hippere enn de egentlig er. 100% off-topic, men måtte bare kommenteres.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere etterhvert får hår på tissen kommer dere forhåpentligvis til å skjønne at det er viktigere å redde seg selv enn å redde Cosworthen hvis det tar fyr i garasjen.

 

 

.

 

 

 

hva hvis man barberer håra bort med gjevne mellomrom?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom denne tråden er mitt inntrykk følgende; 85% av brukerne på dette forumet er selv umodne rånere/drittunger som derfor selvfølgelig også sypmatiserer med de personene som tråden opprinnelig handler om. Når dere etterhvert får hår på tissen kommer dere forhåpentligvis til å skjønne at det er viktigere å redde seg selv enn å redde Cosworthen hvis det tar fyr i garasjen.

 

 

Det finnes overhodet ingen rasjonelle årsaker til å kjøre med park + tåkelys. Alle rånere har imidlertid blitt enige om at dette er tøft 24 timer i døgnet. Og som vi alle vet så utgjør rånerstanden eliten av sjåfører (kremt). Etterhvert har et betydelig antall av den litt eldre garde også meldt seg inn i denne klubbben for å fremstå som litt hippere enn de egentlig er. 100% off-topic, men måtte bare kommenteres.

Hva gjør deg så mye bedre? At du har en annen mening? Andre hobbyer? Trenger du noen å se ned på? Setter du dine egne verdier høyere enn andres? Liker du å gjøre deg til dommer over andre? Liten tiss? (måtte bare)

 

Hva er egentlig greia med tåkelys? Skjønner ikke at en slik filleting kan engasjere så voldsomt. Du synes det ikke er rasjonellt? Finnes det rasjonelle grunner til å la være? Er det rasjonellt å bruke 400 k på en bil? Noen syntes det, andre syntes ikke?

Så lenge jeg slipper å bli blendet når jeg kjører( og da snakker jeg om fjernlys, ikke tåkelys) kan folk bruke hva f.. de vil for meg. Har man ikke annet å irritere seg over så besøk ledige jobber på http://www.nav.no, eller få en hobby

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår