Gå til innhold

Mister Motorkraft A3 1.8

Ranger emnet

golfken

Anbefalte innlegg

A3 1.8 min har en tedens og miste motorkraft til tider.. Kicket som skal komme inn rundt 3000-3500 kommer ikke.Også er bilen dauere til tider på laveturtall etc..typisk LMM svikt.

Dette kommer i ny og ne.

Jeg har skiftet lamda, LMM 2 ganger, G62 tempføler og plugger.. Kan det være at spjeldet er sotetet? har rensa det ved innsugsslangen mot filteret.. men ikke resten av innsuget ? kan det være noe der.. eller en coil som er på bærtur ? Ingen feil koder i VAG-Com.. bilen har vært slik ifra starten av da jeg første gang fikk lest av feilkoder der bla...G62, feiljustert spjeld og massemåleren kom opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en tur til en kompis for og låne vag-com.. og feilkodene som kom opp denne gang plutselig.. var at den hadde mistet kontakt med styreenheten (ecu) G-62 tempsensoren kom opp igjen og at det var for lav spenning på plugg 1.. dette var Sporadiske feil.. Jeg har sjekket for ledningsbrudd overalt.. har sjekket inni boksen der ECUen ligger, om det kunne være noe kondens eller noe slikt.. men der var d knus tørt.. Sjekket også pluggene de var HELT hvite på insulatoren.. Maskinen går for magert regner med at dette er også grunnen til at jeg mister motorkraften i tider og utider..

Kan det være noe annet som tuller ? denne 2 polte sensoren som er tilkoblet sammens med den 4 polte g-62? forbruksvare dette også eller ? er en passelig store sak som står inn i toppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan komme med et svar om hvorfor jeg har for mager blanding ? etter å ha skifter LMM 2 ganger G-62 2 ganger og Lamda ? hele problemet mitt ligger i at den får for mager blanding :( og jeg klarer ikke å finne ut hvorfor ? Kan det være KN filteret som bugger alt opp ? slik at LMM begynner og tulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...