enur_h Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 trenger hjelp.. har en Audi A3 2004mob (8P mener jeg den heter).. har planer om å bytte ut den orginale cd spilleren.men byr på noen problemer..hvor får man tak i en DIN konsoll (så en vanlig spiller får plass)?og bak på den orginale cd spilleren er det to vanlige iso kontaker,men også en annen litt bredere kontak,denne ser det ut som er til for høytalere/subb osv..hva gjør jeg med den?håper på svar=).. tar gjerne imot tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 prøv å putte denne tråden inn under bilstereo generelt, ikke prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enur_h Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 hvordan pokkers greier man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Du får en slik brakett på transmedia.no i allefall! Koster 150,- Hvor pen/bra den er kan jeg ikke garantere da. Transmedia er forsåvidt her på forumet og, så du kan jo høre med han ?! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enur_h Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 okei..takker for svar..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 du får det hos bilradiospesialisten. Sjekk ut tråden min så ser dui hvordan det ble :) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg